|
Wątek:
|
Biuro podróży wypłaci rekompensatę za starty niematerialne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.113.10.*
|
Data wysłania:
|
2010-11-23 12:07
|
Temat:
|
Odszkodowanie za tzw. zmarnowany urlop
|
Treść:
|
Racja - skoro założeniem jest, że firma ma w ten sposób odpowiadać za niezadowolenie klienta to nie bardzo rozumiem dlaczego tylko biura mają odpowiadać za "straty moralne" swoich turystów. Linie lotnicze to bardzo dobry przykład... sama nie raz i nie dwa miałam straty (i to nie tylko moralne, ale materialne) z powodu opóźnionych czy przesuniętych lotów (z powodów wcale niezależnych od pogody). Ale myślę, że warto zerknąć jeszcze bardziej "globalnie". Dlaczego tylko branża turystyczna ma płacić niezadowolonemu klientowi po tym jak skorzystał już z zakupionego produktu i firma poniosła wszystkie związane z tym koszty? Dlaczego nie można tak łatwo żądać/dostać zwrotu pieniędzy za kolację w ekskluzywnej restauracji, która była... niesmaczna, za użytkowanie mobilnego Internetu, który... często gubi zasięg, jest przeładowany, zawiesza się (a to jak wiemy może powodować straty nie tylko moralne), za obuwie, które może i wyglądało ładnie ale nie było aż tak wygodne jak reklamował producent, bo mnie przysporzyło "odgniatów" po miesiącu użytkowania...
|