|
Wątek:
|
Turysta zdolny do wszystkiego? Skargi na touroperatorów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.52.226.*
|
Data wysłania:
|
2010-11-11 12:36
|
Temat:
|
Reklamacje turystów nie zawsze zasadne?
|
Treść:
|
Kochani, prawnicy to tez są "ludzie" i chcą jeść duża łyżką i pracować - dlatego tez jest teraz taka moda na "reklamacje" - szkoda zaś , że gestorzy nie mogą reklamować klientów - bo ustawa przewiduje, że gestor może ponieść straty z powodu klienta, jako, że to jest wpisane w hazardzie idei biznesu - cytuje z ust sedziego apelacyjnego w Olsztynie.
Polacy są nieszczęśliwi, kiedy nie mogą nic ukraść z hoteli zagranicznych ( cło nadwagi!), a w Polsce zaś - pół pokoju wywożą z hotelu w bagażniku lub autokarze wycieczkowym! aż się nie chce dalej inwestować w te formę biznesu.
Jeśli za mało ukradli - wtedy reklamują i obsmarowują na forach internetowych. Wręcz sami chwalą się, że żyją z tego: reklamacji i pozwów!
Niby wyedukowani, zamożni - a słoma z butów wystaje, poziom kultury zaś - gorszy niż u Murzynów Amerykańskich ( Afrykańscy Murzyni to Dżentelmeni!).
|