|
Wątek:
|
JAN - POL: 20-lecie działalności
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-10-22 15:31
|
Temat:
|
JAN - POL: 20-lecie działalności
|
Treść:
|
Aktualność: W tym roku minęło 20 lat od powstania firmy JAN-POL, która przez cały ten czas rozwijała swoją działalność w zakresie usług hotelowych i turystyki przyjazdowej.
Po wyodrębnieniu spółki zajmującej się turystyką przyjazdową od 2005 roku pod szyldem JAN-POL działają dwie spółki JAN-POL S.A. zajmująca się prowadzeniem hoteli i JAN-POL Incoming Tour Operator Sp. z o.o. zajmująca się obsługą turystów przyjeżdżających do Polski.
W dniu 11.10.2010r. na uroczystym spotkaniu pracowników obu firm uczestniczyli przedstawiciele władz państwowych, samorządowych i organizacji biznesowych. Wyróżniający się w obsłudze turystów pracownicy zostali wyróżnieni Honorową Odznaką "Za Zasługi dla Turystyki" przyznawaną przez MSiT oraz Dyplomami Marszałka Województwa Małopolskiego "Za wkład w rozwój i promocję turystyki w Województwie Małopolskim". Firma wręczyła też specjalne listy gratulacyjne pracownikom pracującym w firmie niemal od jej powstania.
Firma JAN-POL została również doceniona przez Ministerstwo Sportu i Turystyki poprzez przyznanie jej Honorowej Odznaki "Za Zasługi dla Turystyki". Wręczone zostały także specjalne dyplomy i plakietki oraz listy gratulacyjne dla firmy JAN-POL od:
Ministra Sportu i Turystyki Adama Giersza za zaangażowanie i wkład pracy w rozwój turystyki,
Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Rafała Szmytke za współpracę na rzecz promocji Polski,
Prezydenta Miasta Krakowa prof. Jacka Majchrowskiego za kreowanie wysokiego poziomu oferowanych usług turystycznych,
Prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego za wkład w rozwój polskiej przedsiębiorczości i utrzymanie wysokiej pozycji Firmy na wymagającym rynku usług turystycznych,
Izby Turystyki RP oraz Krakowskiej Izby Turystyki za osiągnięcia w rozwoju turystyki,
Prezydenta Krakowskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Andrzeja Zdebskiego za sukcesy firmy na przestrzeni 20 lat i wskazywanie szans i możliwości rozwoju w trudnej dziedzinie usług turystycznych.
|