|
Wątek:
|
tunezja biuro sun&fun szukam informacji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.8.35.*
|
Data wysłania:
|
2010-10-19 19:30
|
Temat:
|
tunezja biuro sun&fun szukam informacji
|
Treść:
|
BP Sun&Fun z bezczelną premedytacją oszukuje turystów! Pojechaliśmy na wakacje do Egiptu, będąc jeszcze w PL biuro wiedziało, że nie będzie dla nas miejsc w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, a my dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu o 23.00, byliśmy zmęczeni po podróży, a oni specjalnie okłamali nas, że tylko na 1 noc zostaniemy w hotelu o znacznie gorszym standardzie, niż w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, ostatecznie zostaliśmy zmuszeni do pozostania w tym hotelu cały pobyt! na spotkanie z Rezydentem, arogancki Rezydent imieniem Kuba, spóźnił się, nie potrafił nawet przeprosić nas za zaistniałą sytuację! w takiej sytuacji jak my, było 30 osób, nikt z nas nie chciał zostać ani chwili dłużej w tym śmierdzącym, brudnym, hotelu, w którym nawet wody w kranie brakowało!!! Żądaliśmy natychmiastowego powrotu do PL, nie było szans, zostaliśmy w tym hotelu uwięzieni jak we WIĘZIENIU!!! BP Sun&Fun jest NAJGORSZYM BIUREM JAKIE POZNAŁAM!!! Odradzam kupna wycieczek za pośrednictwem tego biura i obiecuje tutaj Wszystkim forumowiczom, że napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta, by zajął się tymi OSZUSTAMI!!!
jeśli są osoby, które chcą się dołączyć do tego, aby oszuści Sun&Fun przestali istnieć na rynku, proszę pisać: emso@post.com
W umowie mieliśmy mieć hotel Empire 3* w centrum Downtown w Hurghada, gdzie to jest kompleks 3 hoteli, i z opcja all można było korzystać z każdego z hotelu. W zamian dostaliśmy rzekomo też 3* hotel Nefertity - hotel WIDMO, na totalnym zadupiu, gdzie w opcji all za przekąski między posiłkami musieliśmy dodatkowo płacić. Najgorsze w tym wszystkim, że oni doskonale wiedzieli, że nie będzie dla nas miejsc w Empire, kiedy my jeszcze byliśmy w PL, dlaczego nas nie poinformowali? a skąd wiem? Turyści, dla których już nie było miejsc w Empire byli już przywiezieni do Nefertiti ok godziny 10.00, bo mieli wcześniej lot. My w tym czasie byliśmy jeszcze w Polsce, wylot mieliśmy dopiero około 16.00 mogli zadzwonić, poinformować nas o zaistniałej sytuacji, czego nie uczynili, powiedział nam o tym Egipcjanin dopiero w autobusie w Egipcie. Ja sama pracuje z Turystami, wiem na czym to wszystko polega, ale nigdy mi się nie zdarzyło, żeby zrobić coś tak bezczelnego. dlaczego sprzedali wycieczkę do hotelu, w którym nie było miejsc? jeśli już taki problem się znalazł, to dlaczego nas o tym nie poinformowali, od razu? i dlaczego impertynencki rezydent nawet nas wszystkich nie przeprosił za zaistniałą sytuację? uwierzcie, biuro potraktowało nas lekceważąco, dla nich najważniejsza jest w tym wszystkim kasa, nie chcemy tak tego zostawić, bo jeśli z nami im się uda, to będą tacy jak my następni. z biurem podpisuje się umowę cywilno-prawną, jeśli biuro nie wywiąże się z warunków umowy, powinno ponieść konsekwencje swego czynu.
|
Odpowiedzi:
tunezja biuro sun&fun szukam informacji [2010-11-01 10:36 83.27.28.*]
1) Przed wyjazdem upewnialem sie najpierw w warszawskim biurze potem w poznanskim, gdzie mnie odeslano, ze na pewno bedziemy w hotelu golden 5, a nie w jakis czworakach, bungalowach itp, jak to bytwa w Egipcie. Zapewniono mnie ze nie, w samym hotelu. Okazalo sie ze zakwaterowano nas jak podejrzewalem w bunglaowach. Na scianach plesn i grzyb. Niewiarygodne? Ja tez nigdy bym na to nie wpadl, ale sam przezylem. Biuro nieuczciwe, wprowadza swiadomie w blad. 2) Opiekuni wycieczek pobieraja 50% prowizji od sprzedanych dodatkowych uslug na oplaconych wycieczkach - filmy z wycieczek, dodatkowe wystepy, namawiaja do zakupu niepotrzebnych bezwartosciowych rzeczy. Pilnuja interesu arabow. 3) zakwaterowanie w czesci rosyjskiej, komunikaty, obsluga, napisy, reklamy w jezyku rosyjskim! Opinia: Zdecydowanie odradzam, biuro i sam hotel golden 5. odpowiedz » bylam z SUn and Fun w Egipcie [2010-10-29 12:24 158.66.1.*]
najgorsze biuro z jakim mialam doczynienia, rekalmowalam brak jedzenia, brud, syf, zbite szyby w oknie, ptaki w restauracji sr...nam do jedzenia, syf plazy, wydzielanie jedzenia, itd. skarga potwierdzona na 7 stron i odpisano, że to wina turystów. podaje ich do sadu i już. zniszczyli mi walacje i jeszcze w drodze laski dali znizke 5 % NA INNE OFERTY. SKANDAL. LATAM DO EGIPTU OD 15 LAT I NIGDY NIE BYLAM W TAKIM 5 GWIAZDKOWYM SYFIE HOTEL Thia Makadi. Goraco nie polecam uslug biura THIA. odpowiedz »
|