|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.186.168.*
|
Data wysłania:
|
2010-10-15 16:59
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Witam,Pan pisze oczywiście z punktu widzenia KLIENTA.Nie neguję,że dużo podróżując stykał się Pan z wieloma osobami i wiele rzeczy miał Pan okazję zaobserwować.W dalszym ciągu jednak powtarzam-były to obserwacje z punktu widzenia TURYSTY.Natomiast nie ma Pan pojęcia jak potrafią się zachować w stosunku do pilota lub rezydenta te przemiłe osoby,z którymi popija Pan wino w hotelowym barze i gawędzi o polityce.Moje spostrzeżenia dotyczą również oczywiście(jak zresztą wspomniałem w poście)klientów róznych firm,nie jednej Itaki,bo z różnymi biurami współpracowałem.Niemiłe,niesmaczne i ksenofobiczne są wypowiedzi większości skarżących się tu na forum turystów,a jakoś nie zauważyłem Pana odpowiedzi pod żadną z nich.Dlaczego...?Bo ja ośmieliłem się głośno skrytykowac polskich turystów,którzy-generalnie-nie są lubiani w wielu krajach?I dlaczego polski turysta-awanturnik ma być wyjątkiem,skrajnością,natomiast niemiły pilot/rezydent regułą...?O moją psychikę proszę się nie bać-dzięki polskim turystom jest dość zahartowana.Natomiast Pan ma chyba sporo wolnego czasu,jeśli tak dużo Pan podróżuje i się tym chwali na forum.I słabą psychikę,skoro nie potrafi Pan rozsądnie odpowiedzieć na moje argumenty.
|