|
Wątek:
|
Fischer Air Polska pod kontrolą Exim Tours, Rainbow Tours i
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.53.79.*
|
Data wysłania:
|
2006-11-28 16:19
|
Temat:
|
Klapki na oczach?
|
Treść:
|
B757 którymi latał? i będzie pewnie latać Fischer to stare konstrukcje wąskokadłubowe nie posadające odpowiedniego zasięgu, i które były eksploatowane przez 24 lata w Meksyku. Jeśli te "cuda" mają być ratunkiem dla polskiego rynku turystycznego, to ALLELUJA Dziś coraz mniej linni lata tymi maszynami ale można je dostać za grosze w Leasingu. Polacy kochają starocie (samochody) to pewnie im to nie robi, że latać też będą staarymi trupami.
|
Odpowiedzi:
100 lat dla FAP!!! [2006-11-28 17:09 83.24.44.*]
Po pierwsze 757 nie jest starą konstrukcją! Po drugie, posiadają odpowiedni zasięg ale do realizowania połączeń do ok.7 godzin lotu- też jestem przeciwnikiem latania tego typu na trasach powyżej 10 godzin, do tego celu służą samoloty o dalekim zasięgu (B767, A330 a nawet DC-10). Po trzecie, nie wiek skąd wziąłeś informację, że samoloty FAP mają 24 lata! Mają 12 i 14 lat! I dla ścisłości sama kaucja za 757 to 1 500 000 $ a miesięczna rata to 250 000 $, więc nie pisz mi głupot że to "tanie samoloty" bo tanie to one nie są! Jak nie wiesz to nie wypisuj bzdur bo wprowadzasz ludzi w błąd! odpowiedz » 100 lat dla FAP!!! [2006-11-29 12:54 80.53.79.*]
Chyba coś pomyliłeś, przy ratach 250 000 $ miesięcznie, FAP mógłby kupić nowy samolot a nie stare pudło. Jeśli te maszyny latyły faktycznie TYLKO 14 lat. to firma Leasingowa dostała 42 miliony dolarów, a w tym interesie jest jak w leasingu samochodów. Maszyna jest spłacona i towarzystwo Leasingowe kasuje pieniądze. Zapewne niewiele więcej kosztowało by leasingowanie nowych maszyn, skoro w tym segmencie A319, A329 B737 jest wyjątkowo duża produkcja. Problemem jest, że FAP jest małą gównianą firmą, bez kasy, więck musi zadowalać się tym co mu łaskawie podsuną. Jak większość firm w Polsce z innych branż. odpowiedz » 100 lat dla FAP!!! [2006-11-29 22:55 83.24.11.*]
Po pierwsze nie ma samolotu typu A329 a po drugie nie porównuje się nigdy leasingu samochodowego do lotniczego. NIGDY! Samolot B757 jest przewidziany na 30 lat użytkowania w konfiguracji pasażerskiej te mają 12 i 14 lat, więc nawet nie są na półmetku. Lotowski 767, 737 są duuużo starsze niż maszyny FAP. Jest to samolot bardzo bezpieczny oto link do statystykna potwierdzenie: http://www.airdisaster.com/statistics/ Nawet sobie sprawy nie zdajesz ile kosztuje rata leasingowa za nowy samolot o podobnych parametrach a dodaj do tego jeszcze kaucję za samolot, jaką wymaga każda kampania leasingowa. Napisałeś "Jeśli te maszyny latyły faktycznie TYLKO 14 lat. to firma Leasingowa dostała 42 miliony dolarów" a na jakiej podstawie to wyliczyłeś, bo jeżeli 14 x 14=168x 250 000$ =42000000 to źle zrobiłeś, ponieważ rata nie jest taka sama i zmienia się wraz z upływem wieku samolotu. Co do tego, że FAP jest bez kasy się również nie zgodzę. Ma kapitał 40 mln PLN a to nie jest mało. Prawdą natomiast jest to, że powinni zainwestować w samolot dalekiego zasięgu i doprowadzić do kultury kabinę pasażerską w 757. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. odpowiedz »
|