Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
Autor: Czytelnik IP 89.73.81.*
Data wysłania: 2010-10-05 22:15
Temat: proszę o kontakt
Treść: We wrześniu zakupiłam wczasy w biurze podróży znanym i cenionym w Turcji , w ofercie last minute.Wybierając hotel kierowałam się 5 gwiazdkowym standardem, udogonieniami dla małych dzieci- placami zabaw, animacją, obecnością stadniny-hipoterapia, możliwością wynajęcia wózka, rowerka,piaszczystą plażą, menu dziecięcym , godz. przylotu i odlotu!itp.
Dodam.,że mamy 2 dzieci 2 i 4 latkę z zespołem Downa, dla której wymienione atrakcję sa bardzo istotne.
Po wylądowaniu w Turcji o ok.2 w nocy dowiedzieliśmy się,że nie jedziemy do zakupionego hotelu tylko do innego, o tym samym standardzie. Stwierdziliśmy, że chcemy wracać do Polski, odmówiono nam. Podczas jazdy autobusem próbowaliśmy dochodzić swoich racji, niestety rezydent kazał nam się cieszyć ,że jedziemy do hotelu Hydros.Na miejscu otrzymaliśmy pokój z 2 dostawkami-łóżko piętrowe dla malutkich dzieci-w cichej części hotelu. O 5 rano okazało się, że z sąsiedniego hotelu podążają pracownicy z wózkami pełnymi talerzy, tłukąc się niebotycznie.Mój mąż rano poprosiłw recepcji o zmianę. Otrzymaliśmy pokój w innej części, z łóżkiem polowym i niemowlęcym, bez materaca.Od 24 do 5 rano dudniła pobliska dyskoteka ,że dzieci nie mogły spać.Hotel ma 3 gwiazdki, brak plaży piaszczystej-kamienie i wąsko, krótka płycizna morza .Brak jedzenia dla maluchów, brak udogodnień, brak animacji dla dzieci, brak opiekunki, wypożyczalni wózków, koni itd.Lokalizacja w centrum imprezowej miejscowości Kemer, przy bardzo ruchliwej ulicy.Na spotkaniu z rezydentem kolejna próba powrotu do kraju lub zmiany hotelu na właściwe zostałam skomentowana"wybijcie sobie Państwo to z głowy, możecie dostać wycieczkę". Następnego dnia kolejne spotkanie i próba wmówienia nam zmiany hotelu na położony 7 km dalej hotel, gdzie mamy sobie dojechać na swój koszt-kpina.Zapytałam o której godzinie dowiedziało się biuro,że hotel nie ma miejsc, rezydent powiedział ,że o 9 w piątek( ja byłam na lotnisku w Turcji o 3 w nocy w sobotę).
Doszliśmy do wniosku ,że po karnie spędzonym urlopie za 10tyś zł wrócimy do Polski i złożymy sprawę o zwrot kosztów i odszkodowanie za stratę zdrowia naszych dzieci i naszego.
Dodam,że opócz nas spotkało to jeszcze 4 rodziny oraz,że biuro nadal sprzedawało wybrany przez nas hotel, chociaż wiedziało,że nie mam tam miejsc.
W katalogu biura nie było w ogóle tego hotelu w ofercie.Ostatniego dnia zmieniono nam również godzinę wylotu z 11.30 w piątek na 2 w nocy w czwartek.
Proszę o radę jak mam postąpić , aby odzyskać moje pieniądze i odszkodowanie.
A.Dankiewicz

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij