|
Wątek:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.191.159.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-27 20:21
|
Temat:
|
lot 10.06.2010
|
Treść:
|
jak rozumiem 10.06.2010 r. byliście z TUI w Egipcie? prośba o kontakta na mail: sila@pro.onet.pl ja też miałem być ale zrezygnowałem z wycieczki i na dniach będę składał pozew. nieststy do tej pory nie miałem czasu
|
Odpowiedzi:
lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:33 91.145.190.*]
nie wiem czy nie jestesmy z tej samej wycieczki, ja wyjechała 3-10.06 i czekalismy 16 godzin na lot, którego nie było nawet w planach odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:57 77.112.27.*]
oczywiście linie lotnicze KORAL BLUE KBR (sorki za literówkę) odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:53 77.112.27.*]
Lot liniami Korsal Blue... wylot miał być o godz. 5 rano a w sumie wylecieliśmy około 21:30 wieczorem. Wygląda na to, że razem wracaliśmy. Składaliście może reklamacje? Otrzymaliście jakąś odp. z TUI/Scan Holiday? Macie moze jakieś wieści od innych? odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 16:07 91.145.190.*]
Tak juz 2 razy i właśnie skończyłam gadać z gościem przez tel. bo mnie wkurzyli. Olali moje obie rekalamcjie twierdząc, że wszystko było tak jak należy i zrobili wszystko by zapewnić nam komfort. Dobre co? Obiecał sobie ze im nie podaruje!!! wiecie ze oni mają 30 dni na odpowiedz na reklamacje? przekroczenie tego terminu wiąze sie z akceptacja tej reklamacji.mnie dostarczyli odp. po 7 dniach... odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 16:34 77.112.27.*]
no nam lekceważąco w 3 zdaniach odpowiedzieli na 3 już reklamację... Też powiedziałem ze nie podaruje!!! Byliśmy już u Rzecznika Praw Konsumenta... czekamy na pismo, które mają wystosować do TUI... Za takie podejscie to gotowi jestesmy chyba nawet do Sądu iść... bo to się normalnie w głowie nie mieści jak takie BP jak TUI nawet zwykłego vouchera w ramach rekompensaty zaproponować nie chce. Kontaktowaliście się może z innymi? Są w takiej samej sytuacji? odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-11-19 14:58 193.164.157.*]
Złożylismy rekalmację za pośrednictwem Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Oczywiście odmowa- nie poczuwają się do winy. Pozostała nam droga sądowa. Oczywiście nie popuścimy- za bardzo mnie to BP zirytowało!!! TUI dla nas jest skreślone i to nie dlatego, że popsuli nam wakacje tylko dlatego, że w taki sposób potraktowali długoletniego klienta. Kolejny wyjazd napewno już nie z TUI!!!!! Orientuje się może ktoś jakie są koszty takiej sprawy sądowej? Z góry dzięki za pomoc. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 21:33 77.113.20.*]
10.06.2010 wracaliśmy z Hurghady do W-wy odpowiedz »
|