|
Wątek:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.113.20.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-27 19:27
|
Temat:
|
lot 10.06.2010
|
Treść:
|
No i otrzymaliśmy odpowiedź, 4 zdania- odpowiedź na 3 pismo reklamacyjne ( odwołania się) Brzmi ono: Dziękujemy za kolejne pismo przesłane do TUI Poland. Jest nam bardzo przykro, że nie przyjął Pan do wiadomości naszego stanowiska zawartego w piśmie z dnia ..... Nic więcej nie możemy dla Pana uczynić. Mając na uwadze nasze stanowisko w przedmiotowej sprawie uznajemy w dalszym ciągu za uzasadnione.
Przecież to normalnie poniżające. Oczywiście odwołanie piszę, wybieram się do Rzacznika Praw Konsumenta. Macie może jakieś pomysły jak z nimi walczyć... normalnie tak lekceważących odpowiedzi to nawet nie otrzymałem jak reklamowałem zniszczenie dywanu w pralni chemicznej. Żadnych przeprosin tylko informacja, że oni wywiązali się z umowy, nie mają nic sobie do zarzucenia, a kolejne pisma to odpowiedzi 3-4 zdaniowe, że podtrzymują swoją decyzję. Pomóżcie proszę co dalej robić, moze ktoś ma większe doświadczenie w tej kwestii niż ja.
|
Odpowiedzi:
lot 10.06.2010 [2010-11-20 02:04 89.174.36.*]
A może powinniście się zebrać (wszystkie osoby poszkodowane w związku z lotem 10.06.10 i złożyć pozew zbiorowy??? Z tego co widzę to jest Was sporo więc macie duże szanse na powodzenie. Nieprawdą jest, że pozwy zbiorowe już nie istnieją - wiem to od Pani z Federacji Konsumentó w moim mieście. Sama reklamowałam do TUI niewykonanie umowy częściowe wraz z Zaprzyjaźnioną Rodziną, i Pani z ww. Federacji zasugerowała nam pozew zbiorowy.....tyle , że ma się zorientować ile osób minimalnie musi taki pozew złożyć. Jeśli da się w dwie osoby reklamujące to pójdę na to. Jeśli nie to i tak nie zamierzam popuścić (pisząc w pozwie jako roszczenie poza zwrotem kosztów za zapewnione w ofercie a niewykonane na miejscu usługi oraz związane z tym faktem ponoszenie dodatkowych kosztów, również w razie wygrania sprawy o zwrot kosztów sądowych). Póki co biorąc pod uwagę jak TUI reaguje na ponowne pisma (będące odpowiedzią na odpowiedż do reklamacji) nie licze na to , że potraktują moje zarzuty poważnie. Choć Pani z Federacji poradziła mi bym jeszce raz (gdyż pismo stanowiące odpowiedź na reklamację było tak kuriozalne, że trzeba jak chłopu na miedzy co i jak wskazać) wypunktowała kwestie zapewnione a niewykonane, to dodatkowo pismo napisała w zdecydowanym i ostrym tonie, na końcu zaznaczając, że owe pismo jest ostateczne i przedsądowe, a dodatkowo zaznaczyć , że pismo również sostało przekazane do ww. Federacji. Wysłałam przedwczoraj.....jak dostanę odpowiedź i dowiem się czegoś więcej nt pozwów zbiorowych dam Wam znać. W każdym razie - zarówno ja jak i Przyjaciele nie mamy zamiaru popuszczać. I nawet nie chodzi tu o kasę. Jeśli wypłacą nawet zdecydowanie mniej niż żądamy to damy spokój.....jednak jeśli nadal będą nas próbowali karmić kuriozami nie popuścimy na krok. Nie wypadłam sroce spod ogona i nie dam się traktować jak debil choćbym się miała lata włuczyć po sądach ( a już mam doświadczenie z PZU które mnie w balona chciało zrobić i po 4,5 roku sądowej walki - uzyskałam to o co walczyłam.....także w bojach zaprawiona jestem) Rozpisałam się na temat moich żalów..... Ale wracam do Was. Pozew zbiorowy zwiększa szansę na powodzenie w sądzie. Jak się w końcu dowiem ile osób to minimum to dam znać. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 20:21 79.191.159.*]
jak rozumiem 10.06.2010 r. byliście z TUI w Egipcie? prośba o kontakta na mail: sila@pro.onet.pl ja też miałem być ale zrezygnowałem z wycieczki i na dniach będę składał pozew. nieststy do tej pory nie miałem czasu odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:33 91.145.190.*]
nie wiem czy nie jestesmy z tej samej wycieczki, ja wyjechała 3-10.06 i czekalismy 16 godzin na lot, którego nie było nawet w planach odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:57 77.112.27.*]
oczywiście linie lotnicze KORAL BLUE KBR (sorki za literówkę) odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:53 77.112.27.*]
Lot liniami Korsal Blue... wylot miał być o godz. 5 rano a w sumie wylecieliśmy około 21:30 wieczorem. Wygląda na to, że razem wracaliśmy. Składaliście może reklamacje? Otrzymaliście jakąś odp. z TUI/Scan Holiday? Macie moze jakieś wieści od innych? odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 16:07 91.145.190.*]
Tak juz 2 razy i właśnie skończyłam gadać z gościem przez tel. bo mnie wkurzyli. Olali moje obie rekalamcjie twierdząc, że wszystko było tak jak należy i zrobili wszystko by zapewnić nam komfort. Dobre co? Obiecał sobie ze im nie podaruje!!! wiecie ze oni mają 30 dni na odpowiedz na reklamacje? przekroczenie tego terminu wiąze sie z akceptacja tej reklamacji.mnie dostarczyli odp. po 7 dniach... odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 16:34 77.112.27.*]
no nam lekceważąco w 3 zdaniach odpowiedzieli na 3 już reklamację... Też powiedziałem ze nie podaruje!!! Byliśmy już u Rzecznika Praw Konsumenta... czekamy na pismo, które mają wystosować do TUI... Za takie podejscie to gotowi jestesmy chyba nawet do Sądu iść... bo to się normalnie w głowie nie mieści jak takie BP jak TUI nawet zwykłego vouchera w ramach rekompensaty zaproponować nie chce. Kontaktowaliście się może z innymi? Są w takiej samej sytuacji? odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-11-19 14:58 193.164.157.*]
Złożylismy rekalmację za pośrednictwem Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Oczywiście odmowa- nie poczuwają się do winy. Pozostała nam droga sądowa. Oczywiście nie popuścimy- za bardzo mnie to BP zirytowało!!! TUI dla nas jest skreślone i to nie dlatego, że popsuli nam wakacje tylko dlatego, że w taki sposób potraktowali długoletniego klienta. Kolejny wyjazd napewno już nie z TUI!!!!! Orientuje się może ktoś jakie są koszty takiej sprawy sądowej? Z góry dzięki za pomoc. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 21:33 77.113.20.*]
10.06.2010 wracaliśmy z Hurghady do W-wy odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 19:40 77.113.20.*]
Czy wy też otrzymaliście takie lekceważące pisma? odpowiedz »
|