|
Wątek:
|
Logostour czy Opal?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.178.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-22 09:04
|
Temat:
|
Logos tour - opinie
|
Treść:
|
Witamy!
Ponieważ nie odezwała się Pani do nas na mail, spróbujemy odpowiedzieć tutaj - nie chcielibyśmy zostawiać tej sprawy bez wyjaśnienia.
Sprawdziliśmy ankiety, które były zbierane po wycieczce wśród uczestników - nikt nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń ani do sposobu realizacji programu ani do pracy pilotki. Nie została też zgłoszona u nas żadna skarga czy reklamacja. Szkoda, że nie skorzystała Pani z możliwości przekazania swoich uwag w ankiecie albo poprzez bezpośredni kontakt z biurem.
Z informacji przekazanej przez pilotkę - i potwierdzonej przez nas u kilku turystów biorących udział w tej wycieczce - wynika, że nie miało miejsca opisana przez Panią sytuacja, w której pilotka "1 dzień zrobiła wolny a drugiego dnia zabrakło jej czasu na realizację wszystkich punktów programu". Z całego programu nie został wykonany tylko jeden punkt - przejazd do dzielnicy Greenpoint. Rezygnacja wynikała z dużych korków w tym dniu. Pilotka nie chciała ryzykować spóźnienia na lotnisko (był to ostatni dzień wycieczki). Podjęła naszym zdaniem słuszną decyzję, bo spóźnienie na samolot powrotny z USA z pewnością byłoby znacznie większym kłopotem dla wszystkich turystów niż pominięcie wizyty na Greenpoincie. Tak niestety czasem bywa, że nie da się przewidzieć wszystkich okoliczności z góry i jakieś niezaplanowane wydarzenia uniemożliwiają realizacje któregoś z punktów programu. Z tego powodu zawsze staramy się na naszych wycieczkach - w miarę możliwości - realizować także niezaplanowane atrakcje. I na tej imprezie takich dodatkowych, nie przewidzianych programem a zrealizowanych punktów było ponad 20. Na przykład w Nowym Jorku nie tylko turyści pojechali - poza programem - na wyspę, na której stoi Statua Wolności, ale nawet udało się zorganizować wejście do środka, co zazwyczaj nie jest możliwe i stanowi nie lada atrakcje dla turystów.
Przykro nam, że czuje się Pani nieusatysfakcjonowana wycieczką - wkładamy bardzo dużo pracy w to, żeby podróżujący z nami turyści byli w pełni zadowoleni. Zawsze też z pokora słuchamy wszystkich uwag i opinii - szkoda, że nie przekazała nam ich Pani po powrocie, co umożliwiłoby nam skuteczne i szybkie wyjaśnienie wszystkiego w bezpośredniej rozmowie.
Z pozdrowieniami! Biuro Turystyki ZNP LogosTour | e-mail: opinie@logostour.pl | [www.logostour.pl]
|
Odpowiedzi:
Logos tour porazka? - owszem [2010-09-22 13:16 89.174.122.*]
Jeżeli Państwo tak dbacie o klientów, to chciałem przypomnieć, że mija czwarty tydzień od momentu kiedy WSZYSCY co do jednego uczestnicy wycieczki Namibia-Botswana-Zimbabwe-Zambia-RPA złożyli reklamację oraz napisali w ankietach co myślą o tej wycieczce i pani Małgorzacie D. - naszej pilotce. I jak na razie nie doczekaliśmy się żadnej odpowiedzi, a ustawowy termin niedługo mija... Na tej wycieczce nie zostało zrealizowanych kilka punktów programu, nie zorganizowano m.in. wycieczki do Kaokoland do plemienia Himba która jest jednym z gwoździ programu. Musieliśmy poświęcić cały dzień aby we własnym zakresie zorganizować sobie tą wycieczkę w innym terminie, kosztem innych atrakcji oczywiście. Poza tym warunki w jakich podróżowaliśmy to była po prostu kpina i absolutnie nie odpowiadały opisanym w ofercie. Zresztą za jeden tylko wybryk pani pilot, która nagle oświadcza, że skradziono jej dokumenty i zebrane od nas pieniądze i lecimy dalej sami należy się zadośćuczynienie. W RPA zajął się nami pracownik innego biura i mieliśmy porównanie jak pracują inni a jak ci wynajęci przez LogosTour... Pozdrawiam. Janusz odpowiedz » Logos tour porazka? - owszem [2010-09-29 14:47 95.49.32.*]
Panie Januszu, Bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony z wycieczki. Przy organizacji każdego wyjazdu ciężko bowiem pracujemy, żeby turyści byli usatysfakcjonowani. Złożył Pan jednak reklamację i oczywiście zostanie ona (już została) potraktowana bardzo poważnie - nawet jeśli dokładne wyjaśnienie trwa jakiś czas, to z pewnością nie przekraczamy terminów odpowiedzi, do jakich sami się zobowiązaliśmy w naszych procedurach. Także i Pan otrzymał odpowiedź w terminie - nie trzeba było w tym celu ponaglać nas na publicznym forum. Otrzymał Pan szczegółowe wyjaśnienie i odpowiedź na reklamację, jeśli coś jeszcze jest do wyjaśnienia - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z biurem. Tak z pewnością łatwiej będzie dojść nam do porozumienia, bo inaczej wkradają się jakieś nieścisłości i przekłamania - jak choćby to, że w RPA zajął się Państwem tak doskonale pracownik innego biura, podczas gdy była to osoba wynajęta i opłacona przez LogosTour. Bardzo nam przykro, że pilotka została okradziona z pieniędzy i dokumentów - zapewniamy, że z pewnością wolałaby aby to się nie stało. Niestety, bez dokumentów nie mogła po prostu polecieć z Państwem i przekroczyć granicy RPA. Służby graniczne nie są w tym zakresie elastyczne. Ale byli Państwo "sami" tylko w czasie lotu - od razu po wylądowaniu czekał na Państwa reprezentujący nasze biuro rezerwowy pilot. Rozumiejąc jednak, że splot okoliczności mógł być dla Państwa irytujący i kierując się chęcią polubownego załatwienia sprawy, zapraszamy do bezpośredniego wyjaśnienia wszystkich wątpliwości i pretensji bezpośrednio z biurem. Z poważaniem, Biuro Turystyki ZNP LogosTour | e-mail: opinie@logostour.pl | http://www.logostour.pl odpowiedz »
|