|
Wątek:
|
Klienci Selectours: są problemy w hotelach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.31.138.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-15 22:38
|
Temat:
|
Problemy turystów w Hurgadzie
|
Treść:
|
Bzdura! Byliśmy w Golden 5 (Golden Club) i ten akurat hotel zachował się bardzo przyzwoicie bo przekazał nam informację (14.09) że mamy zapewniony podbyt do 15.09 do godz. 12.00 (nie było tam mowy o dodatkowym koszcie). Nie skorzystaliśy jednak z tego gdyż 14.09 o 22.30 odlecieliśmy z Hurghady do Katowic. Niestety w przeciwieństwie do egipcjan z Golden 5 w żenujący sposób zachowała się nasza rodaczka - Rezydentka Sara Kuzioł, która we wtorek rano (info o bankructwie krążyło w sieci w poniedziałek wieczorem) zebrała od ludzi pieniądze na wycieczki fakultatywne. W/w Pani (podkreślam REZYDENTKA - nasza rodaczka)nie pofatygowała się również udzielić nam jakichkolwiek informacji dot. zaistniałej sytuacji jak również możliwości powrotu do kraju - jak tchórz podrzuciła pod drzwi kartki z informacją o bankructwie Selectoursa a dzwoniącym do niej turystom mówiła że skoro biuro upadło ona nie jest już jego pracownikiem!
|