|
Wątek:
|
Orbis Transport w bileciarnia.pl
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2005-06-21 17:30
|
Temat:
|
Orbis Transport w bileciarnia.pl
|
Treść:
|
Aktualność: Serwis bileciarnia.pl poszerza ofertę biletów drukowanych bezpośrednio w domu u klienta, o kolejnego przewoźnika. Jako kolejna przystąpiła do programu biletów drukowanych firma Orbis Transport.
Każdy z klientów po dokonaniu rezerwacji biletu firmy Orbis Transport i opłaceniu, może go wydrukować bezpośrednio u siebie. Bilet jest przesyłany e-mailem w formie załącznika PDF. Z tak wydrukowanym biletem klient stawia się do autokaru.
Z firmą Orbis Transport można dojechać do Belgii, Bułgarii, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch. Do tej pory bilety drukowane z bileciarnia.pl honorowane były przez Eurolines Polska oraz Eurokar.
|
Odpowiedzi:
[usunięto] [2009-12-09 09:48 195.117.217.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz » Orbis Transport w bileciarnia.pl [2009-12-09 12:03 79.187.199.*]
Więcej połączeń można jednak zdecydowanie znaleźć tutaj: http://sale.euroticket.pl/bilet.html odpowiedz » Skandal [2006-10-22 14:38 82.139.11.*]
chyba tylko Sindbad dba o swoich agentów bo oni jako jedyni nie sprzedaja sie w internecie. Ale to zreszta widac po ich taborze i ilosci pasazerów, ktorych woza. Reszta to dziadostwo. odpowiedz » Dla klientów może i dobrze, dla biur podróży... nie [2005-06-21 17:30 999.999.999.*]
Pracuję w biurze podróży, dla nas najważniejsze jest to, żeby klient przyszedł i wykupił bilet u nas, więc każda wiadomość tego typu niestety nie cieszy mnie. Coraz częściej mówi się ostatnio o tym, że biura podróży w których to wchodzi się fizycznie do budynku, siada na krześle i załatwia wszelkie formalności z akwizytorem odchodzą powoli w przeszłość, teraz to właśnie internet i wirtualne zakupy mają być najlepszym rozwiązaniem. Tylko problem w tym, że Orbis Transport nie jest firmą tanią, i wcale nie ma tak dobrych autokarów, jak się mówi (chociaż i tak trzeba ją postawić w pierwszej piątce pod tym względem). Klient, który chce podjąć najlepszą decyzję co do wyboru przewoźnika ma do wyboru przeszukiwać sieć w poszukiwaniu informacji dotyczących każdego z nich i kupić bilet za pomocą karty kredytowej, lub udać się do "Swojego Biura Podróży", zaufać ludziom, którzy przewozami zajmują się na codzień i posłuchać ich porady. I jak myślicie? Co zajmie mniej czasu??? odpowiedz »
|