|
Wątek:
|
Marka Da Grasso zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2010
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-10 09:03
|
Temat:
|
Marka Da Grasso zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2010
|
Treść:
|
Aktualność: Da Grasso - sieć pizzerii i restauracji - zdobyła I miejsce w konkursie Laur Konsumenta 2010. Spółka otrzymała nagrodę w kategorii "Restauracje sieciowe", jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży.
Organizatorem konkursu Laur Konsumenta jest Grupa Media Partner, przy współpracy z "Przeglądem Gospodarczym" i magazynem "Rzecz o Biznesie" (Rzeczpospolita). Akcja ma na celu wyłonienie najbardziej popularnych i docenianych przez klientów usług i produktów.
Da Grasso to ponad 200 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w 144 miastach. W menu Da Grasso można znaleźć już nie tylko pizzę, ale także grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski oraz sałatki i desery. Da Grasso wprowadza do menu nowy dział tematyczny - "Smaki Da Grasso". Tortilla, quesadilla, nachos… czyli smakołyki wywodzące się z kuchni meksykańskiej - zagoszczą na stołach w całej sieci. Latynoamerykański aromat będzie się unosił w ponad 140 miastach w Polsce już od września 2010.
|