|
Wątek:
|
Powstaje Hilton i trzy wieżowce
|
Autor:
|
Czytelnik IP 146.101.141.*
|
Data wysłania:
|
2006-11-13 20:52
|
Temat:
|
No prosze!
|
Treść:
|
Pracuje w Hiltonie (****) w Anglii, to ze marka jest znana to jeszcze nic nie znaczy, przyjezdzajac tutaj i pracujac nie ma w tym zadnych jakis rewelacji. Wszyscy mowia OOO Hilton no to ci sie udalo, ale jak sie okazuje te hotele wcale nie sa takie rewelacyje co do pracy w nich. Zarabiamy njnizsza stawke jaka tylko moze byc na wyspach. Za prace w innych hotelach 4 gwiazdkowych placa nawet 100 % wiecej. Niestety musze tu zostac zeby pozniej w CV moc napisac HILTON INTERNATIONAL
|
Odpowiedzi:
No prosze! [2009-11-20 13:31 82.41.212.*]
Zgadzam sie,w UK to tylko pozostaje nazwa Hilton,a ten,w ktorym ja pracuje,to juz wogole porazka.Czasem wyjezdzam na kilka dni,jak mam wolne i wtedy staram sie zatrzymac w Hiltonie,bo mamy znizke na pokoj ze sniadaniem,ale to sa hotele o naprawde wysokim standardzie i tu przyznam,ze firma ma klase.Tu to bym swoich znajomych nie zapraszal,bo to wstyd,juz nie wspomne o niekompetentnej kadrze kierowniczej,ale nie mnie to oceniac. odpowiedz » No prosze! [2009-08-02 20:54 82.36.238.*]
ja pracuje w hiltonie w anglii i to nie jest rewelacjia placa jest niska a musze sie niezle napracowac bo czasem pracuje na rano mam godzine przerwy i wracam na wieczor odpowiedz » No prosze! [2007-10-30 22:06 83.145.160.*]
a jaka tam pelnisz funkcje i czy znasz angielski? odpowiedz » No prosze! [2007-10-16 18:11 89.240.175.*]
Masz racje doswiadczenie i znajomosc jezykow obcych jest bardzo wazna, ale jeszcze wazniejszy jest szacunek dla ludzi-pracownikow ktorzy buduja firme i maja wielki wplyw na jej obroty.Od kilku lat mieszkam i pracuje w UK. Przeszlam przez wiele sieci hoteli swiatowej slawy-przezylam je!Przezylam je , bo praca w hotelu to ciezka praca. Zaczynalam od Front Office codziennie z usmiechem wprowadzajac do hotelu i odprawiajac ludzi. Nie ma dnia zeby ktos po nas nie pojechal. Dlaczego?Z roznych powodow.Np. kapitan KLM potrafi stac przy desk-u i prowadzic dyskusje o £1.30, ktorych nie chce zaplacic mimo ze zarabia ogromne pieniadze. Dlaczego? Hm...sama nie wiem pewnie dla zasady. Jednak trzeba umiec zachowac stoicki spokoj i zawsze z usmiechem na twarzy dojsc do konsensusu i spowodowac tym samym, ze dany gosc do nas wroci a inni obok nie slysza zgrzytow klienta... Zadziwiaja mnie ludze, ktorzy pisza, chwalac sie tym samym w jaki sposob dostali prace, przez jakich to ludzi musieli sie kontaktowac...Czy oni aby sa odpowiednim''towarem' 9; na kierownicze stanowiska. Musicie pamietac, ze sukces firmy lezy w dobrych pracownikach i DOBRYM nimi rzadzeniu.Kazdy niezaleznie od zajmowanego stanowiska ma wielki wklad w ''ISTNIENIE'' hotelu. Hotel musi byc ostoja, w ktorej ludzie wypoczywaja, zalatwiaja interesy....w ktorym wszystko idzie dobrze, bo dobrze wspolpracuja ze soba wszystkie departamenty...Hotel to miejsce, ktore jest sprzedawane kazdego dnia i kazdego dnia musza go opuszczac zadowoleni klienci i pracownicy rowniez. Wazne jest zeby kazdego dnia wnosic do pracy usmiech..... odpowiedz » No prosze! [2007-10-16 20:45 86.143.160.*]
święta prawda, żeby przeżyć w hotelach trzeba mieć dużo spokoju wewnętrznego i uśmiechu na zewnątrz odpowiedz »
|