|
Wątek:
|
Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.28.194.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-02 11:07
|
Temat:
|
Reklamacja do biura podróży
|
Treść:
|
Od 20.08 do 31.08 byłem w Bułgarii z biura podróży GAMA. Mój problem polegał na tym , że w restauracji hotelowej można było zauważyc niedomyte naczynia. Jedzenie - ciągle to samo na obiad ( kolacja wyglądała podobnie jak obiad z minimalnymi zmianami ). Pożywienie było w dodatku zawsze zimne bez znaczenia o której godzinie pojawiło sie na obiedzie/kolacji. Jedzenie źle przyrządzone ( na kalafiorze dało się połamać zęby ). Dużo osób się zatruło pokarmem z hotelu w tym ja. Wymagana była interwencja lekarza. Sporo osób piło przegotowaną wodę z kranu ( do herbaty , kawy ) i też się poważnie zatruło , konsekwencją była kroplówka! Nikt nie powiedział , że nie można pić wody w takiej formie... W hotelu nie była przestrzegana cisza nocna. Każdej nocy do godziny 2-3 było tak głośno jakby ktoś burzył ściany. W ofercie miałem napisane , że w hotelu będe miał dostęp do siłowni/sauny/jacuzzi oraz basenu. Jedynie basen był. Reszta była albo z dala od hotelu albo za kosmiczne pieniądze albo wcale.
Po powrocie do Polski chce złożyć wniosek o odszkodowanie. Kiedy rozmawiałem z osobami z biura dowiedziałęm się , że trzeba było zgłosić wychowawcą ( obóz studencki ). Ale jak skoro oni wyjechali 2 dni przed naszym wyjazdem z inną grupą? A niestety moje zatrucie pokarmowe miało miejsce przed ostatniego dnia... Ponadto biuro podróży uważa , że tylko ja jestem niezadowolony z jedzenia ( bo to główny mankament - a zatruło się ponad 30 osób z hotelu ... nie wiem może faktycznie olali sprawe i nie zgłosili tego )
Dodam ,że pierwszy raz byłem za granicą. Nie wiem jak tą sytuacje doprowadzić do finalizacji. Prosze kogoś doświadczonego o porade ( tutaj lub na adres email: norticus1991@gmail.com ) co zrobić by wywalczyć odszkodowanie i czy mam w ogóle na to szanse.
Pozdrawiam Marcin
|