Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 134.94.248.*
Data wysłania: 2010-08-27 16:13
Temat: ITAKA - opinie!
Treść: zalety: miejsce bylo super - w sensie wyspa :) i moj towarzysz tez - reszta dalej
wady: -niezgodnosc ilosci gwiazdek podanych w ofercie z zastanym stanem osrodka
-chamstwo rezydenta i brak jego reakcji na skargi czy problemy (okradziona w hotelu para musiala sama skladac zawiadomienie na policji)
-niewiedza i niedoinformowanie rezydenta
-"restauracja" - to dopiero byla porazka - stolowka w polskiej szkole jest lepszym miejscem, gdzie mozna spozyc posilek niz ta w tym 3.5 gwiazdkowym hotelu

Wybralismy sie na wycieczke na Wyspy Kanaryjskie. Wylot ok, przelot tez, na miejsce dowieziono nas autobusem, sprawnie dostalismy klucze, udalismy sie na posilek (HB) i tu pierwszy szok. W ofercie obiekt (apartamentowce) mial miec 3.5 gwiazdek - stolowce (bo restauracja bym tego nie nazwala) dalabym 0. Brud, stoliki pokryte klejaca sie cerata, jedzenie przerabiane po kilka razy, sniadania co drugi dzien takie same, muszki owocowki uciekajace znad owocow czy salatek, muchy nad owocami morza (strach bylo podchodzic, a co dopiero probowac). Reakcja rezydenta na klamstwo zwiazane z liczba gwiazdek hotelu - to panstwa subiektywna ocena (nie tylko nasza - innym stan stolowki i zywnosci tez sie nie podobal).
Pokoje - przestronne to fakt, sypialnia i pokoj dzienny, aneks kuchenny do tego. W miare czysto. Ale meble juz bardzo stare -odswiezone biala farba, reczniki bardzo czesto byly podarte, w stanie takim, w ktorym nie nadawalyby juz sie nawet na scierke do podlogi a mialy byc recznikiem. Sprzatane bylo z grubsza - stoly czy blaty nigdy nieścierane. Posciel i reczniki wymieniane 2 razy w tygodniu.
W pierwszym pokoju jaki otrzymalismy bilo fetorem z odplywow kanalizacyjnych. Przyjechalismy tam na 2 tyg. Codziennie zglaszalismy problem na recepcji i u rezydenta - efekt - coraz wiecej plynow wlewanych do kanalizacji czy odswiezaczy powietrza rozpylanych w pokojach. Smrod i tak wracal. Trzeciego dnia wymusilismy zmiane pokoju. Krzykiem w recepcji. Rezydent chyba w ogole nie interweniowal - ostatecznie ucieszyl sie ze sie nam udalo. Podczas rozmowy z nim na temat niedociagniec i naszego niezadowolenia i niecheci powtornego korzystania z biura Itaka - odrzekl - i dobrze, ze Panstwo juz nigdy wiecej nie skorzystaja z naszych uslug.
Rezydent ogolnie nie wiedzial nic na temat hotelu (np. kiedy wolno a kiedy nie korzystac z basenu) i warunkow, nigdy nie pofatygowal sie zeby sprawdzic jakosc posilkow (dziwne bo TUI robilo to codziennie), byl dostepny tylko czasem (2-3 razy w tygodniu) 45min dziennie, na temat samej wyspy mial mierne pojecie. Sprzedawal wycieczki i inne atrakcje po duzo wyzszych niz normalnie cenach.

OGOLNIE - za te cene i liczbe dni jakie trzeba bylo spedzic na pieknej Fuertaventurze (14), nigdy wiecej nie zdecydowalabym sie wybrac biura ITAKA. Wyspa warta zobaczenia - zakwaterowanie i posilki warto wykupic w jakims niemieckim biurze podrozy. Inaczej zdani jestesmy na chamstwo polskiego rezydenta i wlasciwie marne mamy szanse na uratowanie resztek dobrego humoru podczas urlopu!!!! My jakos wytrwalismy. Jednak na drugi raz wynajmiemy pokoj sami i bedziemy jadac w restaracjach miejscowych a nie w stolowce 3.5 gwiazdkowego hotelu!!! NIE POLECAMY!!!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij