|
Wątek:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.79.140.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-12 19:29
|
Temat:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Treść:
|
Wczoraj wróciliśmy z Turcji z "pobytówki" organizowanej przez Wezyra. Wszystko właściwie było ok i zgodnie z zapowiedziami. Firma nawaliła tylko w kwestii informacji i kontaktu z klientem. Rezydent (który nie przebywał z nami w hotelu) obiecał, że dzień przed powrotem na tablicy ogłoszeń pojawi się informacja o godzinie wyjazdu z hotelu (miał po nas przyjechać autokar i zabrać na lotnisko). Informacja nie została wywieszona, choć czekaliśmy do późnych godzin wieczornych. W związku z powyższym zadzwoniłam pod tzw. numer alarmowy biura. Pan, który odebrał, nie był wcale zdziwiony i powiedział, że "widocznie zapomnieli wywiesić". Nie potrafił udzielić mi oczekiwanych przeze mnie informacji. Zasugerował, że skoro wiem ile jechałam z lotniska do hotelu i znam godzinę odlotu to mogę sobie wyliczyć, o której będzie autokar. Następnie stwierdził, że jeśli chcę dokładnych informacji to mam do niego zadzwonić kolejny raz za około pół godziny (on oczywiście nie może do mnie oddzwonić). Nie miałam innego wyjścia i oczywiście zadzwoniłam ponownie. Nie było miło. Był to jednak jedyny poważniejszy zgrzyt, więc chyba w porównaniu z innymi biurami podróży jest całkiem nieźle.
|