|
Wątek:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.9.147.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-11 14:42
|
Temat:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Treść:
|
Witam, też leciałam tym lotem, złożyłam reklamację. Nie otrzymałam odpowiedzi.Zgodnie z prawem nie otrzymując odpowiedzi w ciągu 30 dni roszczenie reklamacyjne zostaje uznane. Niedawno napisałam pismo, czekam na odpowiedż. Pozdrawiam
|
Odpowiedzi:
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2010-08-20 15:03 80.51.55.*]
Napisz koniecznie jak już od nich dostaniesz pismo jakieś, albo jakie dalsze kroki podejmujesz. Ja też złożyłam reklamację 30 dni już upłynęło odpowiedzi brak, ale postanowiłam dać im czas do końca sierpnia, później wysyłam wezwanie do zapłaty - jak nie zareagują w wyznaczonym terminie, idę do sądu. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 19:27 77.113.20.*]
No i otrzymaliśmy odpowiedź, 4 zdania- odpowiedź na 3 pismo reklamacyjne ( odwołania się) Brzmi ono: Dziękujemy za kolejne pismo przesłane do TUI Poland. Jest nam bardzo przykro, że nie przyjął Pan do wiadomości naszego stanowiska zawartego w piśmie z dnia ..... Nic więcej nie możemy dla Pana uczynić. Mając na uwadze nasze stanowisko w przedmiotowej sprawie uznajemy w dalszym ciągu za uzasadnione. Przecież to normalnie poniżające. Oczywiście odwołanie piszę, wybieram się do Rzacznika Praw Konsumenta. Macie może jakieś pomysły jak z nimi walczyć... normalnie tak lekceważących odpowiedzi to nawet nie otrzymałem jak reklamowałem zniszczenie dywanu w pralni chemicznej. Żadnych przeprosin tylko informacja, że oni wywiązali się z umowy, nie mają nic sobie do zarzucenia, a kolejne pisma to odpowiedzi 3-4 zdaniowe, że podtrzymują swoją decyzję. Pomóżcie proszę co dalej robić, moze ktoś ma większe doświadczenie w tej kwestii niż ja. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-11-20 02:04 89.174.36.*]
A może powinniście się zebrać (wszystkie osoby poszkodowane w związku z lotem 10.06.10 i złożyć pozew zbiorowy??? Z tego co widzę to jest Was sporo więc macie duże szanse na powodzenie. Nieprawdą jest, że pozwy zbiorowe już nie istnieją - wiem to od Pani z Federacji Konsumentó w moim mieście. Sama reklamowałam do TUI niewykonanie umowy częściowe wraz z Zaprzyjaźnioną Rodziną, i Pani z ww. Federacji zasugerowała nam pozew zbiorowy.....tyle , że ma się zorientować ile osób minimalnie musi taki pozew złożyć. Jeśli da się w dwie osoby reklamujące to pójdę na to. Jeśli nie to i tak nie zamierzam popuścić (pisząc w pozwie jako roszczenie poza zwrotem kosztów za zapewnione w ofercie a niewykonane na miejscu usługi oraz związane z tym faktem ponoszenie dodatkowych kosztów, również w razie wygrania sprawy o zwrot kosztów sądowych). Póki co biorąc pod uwagę jak TUI reaguje na ponowne pisma (będące odpowiedzią na odpowiedż do reklamacji) nie licze na to , że potraktują moje zarzuty poważnie. Choć Pani z Federacji poradziła mi bym jeszce raz (gdyż pismo stanowiące odpowiedź na reklamację było tak kuriozalne, że trzeba jak chłopu na miedzy co i jak wskazać) wypunktowała kwestie zapewnione a niewykonane, to dodatkowo pismo napisała w zdecydowanym i ostrym tonie, na końcu zaznaczając, że owe pismo jest ostateczne i przedsądowe, a dodatkowo zaznaczyć , że pismo również sostało przekazane do ww. Federacji. Wysłałam przedwczoraj.....jak dostanę odpowiedź i dowiem się czegoś więcej nt pozwów zbiorowych dam Wam znać. W każdym razie - zarówno ja jak i Przyjaciele nie mamy zamiaru popuszczać. I nawet nie chodzi tu o kasę. Jeśli wypłacą nawet zdecydowanie mniej niż żądamy to damy spokój.....jednak jeśli nadal będą nas próbowali karmić kuriozami nie popuścimy na krok. Nie wypadłam sroce spod ogona i nie dam się traktować jak debil choćbym się miała lata włuczyć po sądach ( a już mam doświadczenie z PZU które mnie w balona chciało zrobić i po 4,5 roku sądowej walki - uzyskałam to o co walczyłam.....także w bojach zaprawiona jestem) Rozpisałam się na temat moich żalów..... Ale wracam do Was. Pozew zbiorowy zwiększa szansę na powodzenie w sądzie. Jak się w końcu dowiem ile osób to minimum to dam znać. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 20:21 79.191.159.*]
jak rozumiem 10.06.2010 r. byliście z TUI w Egipcie? prośba o kontakta na mail: sila@pro.onet.pl ja też miałem być ale zrezygnowałem z wycieczki i na dniach będę składał pozew. nieststy do tej pory nie miałem czasu odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:33 91.145.190.*]
nie wiem czy nie jestesmy z tej samej wycieczki, ja wyjechała 3-10.06 i czekalismy 16 godzin na lot, którego nie było nawet w planach odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:57 77.112.27.*]
oczywiście linie lotnicze KORAL BLUE KBR (sorki za literówkę) odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 15:53 77.112.27.*]
Lot liniami Korsal Blue... wylot miał być o godz. 5 rano a w sumie wylecieliśmy około 21:30 wieczorem. Wygląda na to, że razem wracaliśmy. Składaliście może reklamacje? Otrzymaliście jakąś odp. z TUI/Scan Holiday? Macie moze jakieś wieści od innych? odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 16:07 91.145.190.*]
Tak juz 2 razy i właśnie skończyłam gadać z gościem przez tel. bo mnie wkurzyli. Olali moje obie rekalamcjie twierdząc, że wszystko było tak jak należy i zrobili wszystko by zapewnić nam komfort. Dobre co? Obiecał sobie ze im nie podaruje!!! wiecie ze oni mają 30 dni na odpowiedz na reklamacje? przekroczenie tego terminu wiąze sie z akceptacja tej reklamacji.mnie dostarczyli odp. po 7 dniach... odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-10-08 16:34 77.112.27.*]
no nam lekceważąco w 3 zdaniach odpowiedzieli na 3 już reklamację... Też powiedziałem ze nie podaruje!!! Byliśmy już u Rzecznika Praw Konsumenta... czekamy na pismo, które mają wystosować do TUI... Za takie podejscie to gotowi jestesmy chyba nawet do Sądu iść... bo to się normalnie w głowie nie mieści jak takie BP jak TUI nawet zwykłego vouchera w ramach rekompensaty zaproponować nie chce. Kontaktowaliście się może z innymi? Są w takiej samej sytuacji? odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-11-19 14:58 193.164.157.*]
Złożylismy rekalmację za pośrednictwem Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Oczywiście odmowa- nie poczuwają się do winy. Pozostała nam droga sądowa. Oczywiście nie popuścimy- za bardzo mnie to BP zirytowało!!! TUI dla nas jest skreślone i to nie dlatego, że popsuli nam wakacje tylko dlatego, że w taki sposób potraktowali długoletniego klienta. Kolejny wyjazd napewno już nie z TUI!!!!! Orientuje się może ktoś jakie są koszty takiej sprawy sądowej? Z góry dzięki za pomoc. odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 21:33 77.113.20.*]
10.06.2010 wracaliśmy z Hurghady do W-wy odpowiedz » lot 10.06.2010 [2010-09-27 19:40 77.113.20.*]
Czy wy też otrzymaliście takie lekceważące pisma? odpowiedz »
|