Forum grupa: Biura turystyczne
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Turyści czekali 17 godzin na odlot do Egiptu z Itaką
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.42.249.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-09 14:14
|
Temat:
|
Kłopoty z powrotem z Egiptu
|
Treść:
|
małe sprostowanie-byłam jedną z osób koczujących na lotnisku-od goz.6 rano czekaliśmy na samolot właściwie bez żadnych informacji. biuro zapewniło nam tylko śniadanie(odrobina jajecznicy, bułeczki i herbata),władze okęcia nie zapewniły obiadu ani żadnych kanapek-tak jak jest opisane w tekście-wszystko we własnym zakresie-dodam że kanapka kosztuje tam od 13-17 zł!!po 21 zawieźli nas do hotelu i tam dopiero dostaliśmy ciepłą kolację o 22. brak zainteresowania ze strony itaki !!ewa
|
Odpowiedzi:
Kłopoty z powrotem z Egiptu [2010-08-09 16:12 62.133.137.*]
W takiej sytuacji organizator powinien zapewnić klientom podstawowy prowiant - kanapka,czy też wodę do picia oraz powinien informować klientów(turystów) osobiscie bądz telefonicznie jak długo może potrwać taka sytuacja i jakie działania będą podejmowane by rozwiązać ten zaistniały problem.Oczywiście organizator wycieczki nie wie jak długo może to potrwać ponieważ nie wszysto od niego zależy - może tylko współpracować z władzami linii lotniczych i oczekiwać na rozwiązanie problemu. odpowiedz »
|
Zgłoś problem z tą stroną »
|