|
Wątek:
|
Promowanie Opola
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-09 12:32
|
Temat:
|
Promowanie Opola
|
Treść:
|
Aktualność: Władze Opola przygotowały w tym roku dla turystów oraz odwiedzających miasto inwestorów kilkanaście tysięcy broszurek i informatorów. Według wyliczeń te wydawnictwa promocyjne kosztują każdego Opolanina ponad złotówkę rocznie.
Bożena Knapik-Kulesza, naczelnik opolskiego wydziału gospodarki i promocji wylicza, że rocznie dysponuje kwotą 290 tys. zł. Składki dla stowarzyszeń i związków, do których przystąpiło miasto pochłaniają 130 tys. Reszta przeznaczona jest na promocję. Obok koszulek, dzwoneczków, kubków, długopisów i notesów z logo Opola turystom proponuje się więc informatory poświęcone historii miasta, albumy ze zdjęciami najpiękniejszych zakątków Opola czy podstawowe informacje o opolskich przedsiębiorstwach.
|