|
Wątek:
|
Hotel Santana/Alanya/Turcja
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.157.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-09 10:59
|
Temat:
|
Hotel Santana/Alanya/Turcja
|
Treść:
|
Ja wyjeżdżam we wrześniu i z przyczyn osobistych nie mogę zmienić hotelu. Mam nadzieję, że do tego czasu dobiorą im się trochę do dup... i nie będę zmuszony do zakwaterowania się w szpitalu podczas urlopu. Ciekawy jestem czy po tej całej aferze coś się tam zmieni czy nic sobie z tego nie zrobią. Przeczytałem artykuł na gazeta.pl, powinni zamknąć hotel i przeprowadzić odpowiednie badania, żeby następni ludzie już się nie truli skoro podobno jest tam jakaś bakteria. Wiecie może czy oni coś z tym robią?
|
Odpowiedzi:
Hotel Santana/Alanya/Turcja [2010-08-16 22:38 81.190.91.*]
Witam co prawda nie byłem w tym hotelu ,ale miałem okazję wracać z osobami ,które tam mieszkały myślę że jeżeli ktoś szuka szkoły przetrwania - to jest dobre miejsce (wymiotujące dzieci i dorośli w kolorze ecru po przeżyciach godnych Beara Gryllsa odpowiedz »
Hotel Santana/Alanya/Turcja [2010-08-16 22:46 78.8.244.*]
Właśnie otrzymaliśmy odpowiedź na reklamacje z biura Jet touristic: Szczecin dnia 9 sierpnia 2010 W odpowiedzi na Pani skargę ( otrzymaliśmy pocztą w dniu 14-07-10) chciałbym przedstawić wynik naszych ustaleń w sprawie i tym samym zająć stanowisko w imieniu spółki. Na wstępie podkreślam, iż celem naszej działalności jest organizowanie imprez turystycznych do Turcji, które byłyby dla Państwa spełnieniem wszelkich marzeń i planów urlopowych bez jakichkolwiek niedogodności, ograniczając do minimum stres związany z podróżą. Ciężko pracujemy, aby taki właśnie efekt osiągnąć. Nieustannie polepszamy standard świadczonych usług , wzbogacamy naszą ofertę wprowadzając nowe obiekty hotelarskie oraz umożliwiamy rozpoczęcie imprez z lotnisk regionalnych . Opieramy się przy tym na wszystkich Państwa sugestiach i zaleceniach Weryfikując przedstawione uwagi informuję iż: 1. W oparciu o zarzuty opisane w reklamacji z dnia 12.07.2010 wezwaliśmy dyrekcją hotelu Santana 4* do złożenia stosownych wyjaśnień w sprawie. Dnia 28.07.2010 otrzymaliśmy protokół , w którym czytamy: "Rezerwacja 209xxxxx rodzina Państwo xxxxx , termin od 23.06 do 07.07.2010 . Zgodnie z założoną rezerwacją przygotowano jeden pokój Standardowy, dla 2 osób dorosłych i dziecka . Był on wolny od jakichkolwiek wad i odpowiednio przygotowany na przybycie nowych gości (gruntowne sprzątanie , wymiana: ręczników , pościeli, środków higieny w łazienkach, opróżnienie koszy na śmieci). Stanowczo zaprzeczamy twierdzeniom klienta, jakoby obsługa restauracji, czy też baru przy basenie dopuszczała się zaniedbań wymogów sanitarnych podczas serwowania posiłków i napoi w systemie All inclusive . Zarzuty m.in. cyt. - zamiast wody mineralnej w dystrybutorach wlewana jest zwykła woda z sieci wodociągowej , kubki oraz kubki jednorazowe płukane są tylko woda bez detergentów - są bezpodstawne i niezgodne z prawdą Świadczenia związane z systemem wyżywienia All inclusive w hotelu Santana podczas Państwa imprezy zostały zrealizowane w całości. Opinia zawarta w treści protokołu stanowi oficjalne stanowisko spółki hotelowej w odpowiedzi na zgłoszoną przez organizatora skargę. 2. Zwracam również uwagę , iż w hotelu Santana zgodnie z ogólnie przyjętymi normami sanitarnymi w Turcji, próbki pokarmów serwowanych na terenie obiektu są gromadzone i przekazywane do kontroli odpowiednim służbom. W trakcie Państwa pobytu w badanych próbkach nie wykryto żadnych bakterii chorobotwórczych, co mogłoby ewentualnie uzasadniać decyzję o korzystaniu z napoi poza hotelem. 3. Osoby reprezentujące organizatora w miejscu trwania imprezy turystycznej (nasi rezydenci , piloci) w pełni wywiązywali się z powierzonych im obowiązków służąc Państwu fachowa radą i pomocą w wielu sytuacjach, pośredniczyli ponadto w rozmowach pomiędzy Państwem a recepcją hotelową wyjaśniając powstałe wątpliwości. Mając na względzie powyższe informuję, wszelkie świadczenia dla wskazanej imprezy turystycznej wykonane zostały prawidłowo i nie mam podstaw aby uznać... odpowiedz »
|