Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Tematyka:
Wykorzystując informacje tutaj zamieszczone nastaw się na najgorsze , a być może dzięki temu to co nas irytuje Ciebie nie będzie aż tak bardzo drażnić.
Pamiętaj: wszelkie zastrzeżenia zgłaszaj od razu Rezydentowi, a jak jest niedostępny to dzwoń na nr działu reklamacji który masz w Voucherze.
To nie jest koniecznością - niby, wedle prawa, ale jest taki jeden myczek, przez który warto właśnie zgłaszać wszelkie niedogodności , gdyż jest zapis (cholernie niekorzystny dla Turystów), że wszelkie "ale" należy reklamować bezzwłocznie, a w następnym punkcie pisze, że do 30-tu dni od zakończenia imprezy, niestety BP w mig wychwyciły tę możliwość interpretacji prawa i wymaga dla skuteczności reklamacji zgłoszenia problemu albo u rezydenta, albo jak go brak to u obsługi hotelu lub bezpośrednio w dziale reklamacji.
Warto o tym pamiętać, bo - choć ni cholery zgodnie z prawem - BP sobie zastrzegają taką procedurę reklamacji.....owszem, można nie zgłosić problemu na miejscu i bezzwłocznie, i nadal Ci będzie przysługiwało roszczenie w razie niezgodności umowy z rzeczwistością, ale wówczas się musisz nastawić na bardzo długi okres oczekiwania na rozwiązanie sprawy (w sądzie się takie sprawy ciągną latami) i dyspozycyjność w terminach w jakich sąd rozpatruje sprawy.....
Wiem, że BP za wszelką cenę próbują zrobić za każdym razem jelenia z klientów, wiem również że mimo wszystko SIĘ DA!
Pod warunkiem, że dobrze się wczytasz w wytyczne i będziesz im walić prosto w gały konkretnymi punktami umowy, konkretnymi przepisami i się posilisz wytycznymi ile możesz żądać za niedotrzymanie warunków umowy (karta Frakfudzka).....