Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
Autor: Czytelnik IP 95.41.172.*
Data wysłania: 2010-08-02 20:57
Temat: Reklamacja wycieczki do Egiptu
Treść: 2 dni przed wylotem dowiedzieliśmy sie że zmieniły sie godziny wylotu z 8.00 na 23.00. Dzień przed wylotem i 2 godziny przed zamknięciem biura, w którym kupiliśmy wycieczkę dowiedzieliśmy sie że mamy zmiane hotelu, z zakupów trzeba było pedzic i potwierdzić ze zgadzamy sie na ten hotel, bo jesli nie to nigdzie nie jedziemy. długo namysłu nie mieliśmy i wzieliśmy ten hotel.Jako do hotelu nie mamy zastrzeżen gdyż z 3 gwiazdkowego dali nam 5 gwiazdkowy. Wylot mieliśmy z Polski 23 a wracać z Egitu mieliśmy 30 o godzinie 7.00. Nie spaliśmy już od 4.00 bo o 5.00 pojechaliśmy na lotnisko przy odprawie paszportowej podszedł rezydent wziął od nas paszporty i bilety i podszedł coś zapytał i miał nie ciekawą mine po czym zaczął wykonywać masę tel i nigdzie nie mógł sie dodzwonic. Po około 15 min.oznajmił nam ze nigdzie nie polecielimy gdyż nie ma nas na liście na pokład samolotu. Kazał nam czekać i czekaliśmy ok 30.min poczym powiedział ze wracamy do hotelu. Dojechaliśmy do hotelu i powiedział ze pobyt w hotelu mamy zapewniony do ostatnich godzin nastepnego wylotu, zostaliśmy cały dzień 30 a 31 ma być wylot o 2.05. Dowiedzieliśmy sie że lecimy w sobotę zbiórka w hotel o 20.15 z tym że jedziemy z Hurgady jeszcze 250 km na inne lotnisko tj około 3 h jazdy. Chcieliśmy już wracać i nie było wyjścia trzeba było sie zgodzić z tym jeszcze ze zmienili nam miejsce lądowania o 250 km dalej a lecieliśmy ok 30 km od domu. Kupiliśmy wycieczke przysługiwał nam lunch box czekaliśmy 30 min. przyjechał organizator wycieczki a my jesteśmy bez lunch box i była awantura bo ten organizator zapłacił nam ten lunch a my go nie mamy czekaliśmy ok 15 min. nie chcieliśmy już tego lunchu ale organizator wycieczki powiedział ze nigdzie nie pojedziemy bez lanchu. Przez przedłużony pobyt został skradziony nam telefon, zgłosiliśmy został nam przeszukany cały hotel włącznie z każdą jedna rzecza w walizce.Chcemy zdać pokój ,gdyż zbliżała sie nasza godzina do zbiórki w hotelu. Żądają od nas zapłaty za ten przedłużony pobyt. Zaczeliśmy wykonywać telefony do rezydenta za każdą minutę trzeba było zapłacić. Zapłaciliśmy za ten hotel ale nam oddali cała sumę co zapłaciliśmy. jeszcze dostaliśmy za podróż powrotną za to 250 km ale i tak sie nie zwróciła gdyż przyjechał po nas brat i trzeba było zatankować samochód w obie strony już nie chcieliśmy tracic czasu na pociagi bo nie po to zamawialiśmy wycieczke koło domu zeby nas wywiezli dalej. Zmarnowaliśmy dużo nerwów i nasz cenny czas ale także denerwowali sie nasi bliscy...

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij