Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: PROSZE O OPINIĘ O JET TOURISTIC
Autor: Czytelnik IP 193.111.166.*
Data wysłania: 2010-07-30 10:27
Temat: PROSZE O OPINIĘ O JET TOURISTIC
Treść: Never ever!!! Po przyjeździe pod hotel "rezydent" nawet nie wysiadł z nami tylko pojechał dalej z resztą turystów, w hotelu okazało się, że nie ma nas na liście gości i nie dostaniemy pokoju! 4 godziny siedzieliśmy w 40 stopniowym upale, nie wiedząc czy ktoś z jeta przyjedzie czy nie. Oczywiście wydzwanialiśmy do biura jet, ale tylko mówili, że kierownik został poinformowany. Wkońcu rezydentka niejaka Pani Kaaasia ZADZWONIŁA do hotelu i dostaliśmy pokój. Prawdopodobnie jet sprzedał za dużo miejsc, bo w hotelu musieli połączyć jakąś grupę żebyśmy my dostali pokój.Co do wyjazdu do Polski też porażka. Nie było informacji o której jest zbiórka pod hotelem. Strzeżcie się tego biura bo to jedna wielka fuszerka!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

PROSZE O OPINIĘ O JET TOURISTIC [2010-08-04 12:09 77.254.222.*]
Rezydent Jet Touristic to Pan Łukasz bardzo niesympatyczny. Trzeba więc rozmawiać z nim stanowczo i konkretnie. Inaczej nic do niego nie dociera. Także wycieczki fakultatywne przy organizacji Jeta to paranoja. Dużo drożej niż w biurach poza hotelem. Rezydenci mają gdzieś ludzi, którzy z nimi jadą. Klient ma wrażenie jakby im przeszkadzał siedząc w autokarze. Rezydenci przyjmują bowiem postawę wiecznego focha i obrażenia na cały świat. Mikrofonu unikają jak ognia, przemawiać się raczej nie starają, wiedzy dużej o Turcji także nie mają więc wolą jej nie ujawniać, na pytania odpowiadać nie lubią. Każda wycieczka zaczyna się od opoźnienia. Lubią sobie także zapomnieć o klientach z rożnych hoteli, nie przeliczyć ich, odjechać nie pełnym składem więc trzeba uważać. NIE POLECAM podrozowania z Jetem ale jak już ktos zdecycuje sie jechać czego szczerze nie polecam to proponuję nie ustępować i twardo żądać wykoniania umowy. Rezydentów proponuje ustawić na wstępie. Na pierwszym spotkaniu całą grupą wystarczy stanowczo wskazać mu jakie się ma wobec niego oczekiwania, wziąć od niego numer i nękać telefonami aż nie osiągnie się zamierzonego efektu. Acha co do busów na plażę są darmowe - rezydent to załatwia trzeba mu tylko pokazać folder z ofertą biura - bo oczywiście widząć ja 10 raz udaje, że niby nie wie o co chodzi. odpowiedz »

PROSZE O OPINIĘ O JET TOURISTIC [2010-08-04 12:04 77.254.222.*]
Właśnie wróciliśmy z hotelu Ark Suite w Turcji. Sam hotel rewelacja - z całą pewnością powinien mieć co najmniej 4*. Pyszne jedzenie, czyste pokoje i łazienki, cztery baseny z czystą, codziennie oczyszczaną wodą, kulturalna obsługa. Biuro Jet, które organizuje wyjazd to natomiast jedna wielka porażka. Odradzam podróżowanie z nimi gdziekolwiek a już z całą pewnością do Ark Suite. Chyba, że ktoś ma stalowe nerwy i umie walczyć o swoje. W kwestii przybliżenia sytuacji zacząć należałoby od tego, że trzeba mieć dużo szczęścia żeby trafić w ogóle do opłaconego w Polsce hotelu Ark Suite. Już bowiem w autokarze podstawionym na lotnisku rezydent z kpiacym uśmiechem na ustach oznajmia, że w hotelu nie ma miejsca i turyści muszą jechać do innego. Oczywiście z oburzonymi klientami nie ma najmniejszego zamiaru prowadzić jakichkolwiek dyskusji. Odwraca się więc na pięcie i po kilku kilometrach opuszcza autokar, wysiadając przy hotelu w którym podobno mieszka. Tutaj ostrzegam aby absolutnie nie zgadzać się na żadną zamianę hotelu. Proponowany przez nich w zastępstwie hotel mimo 4* jest bowiem obrazem rozpaczy - grzyby w pokojach, łazience itd. Mydlenie oczu, że w zamian za utrudnienia otrzymuje się jedną gwiazdkę więcej to czysta kpina. Proponowany hotel w rzeczywistości powienien mieć tak naprawdę dwie gwiazki więc ze strony Jeta jest to po prostu pogarszanie standardu. Trzeba więc kategorycznie żądać pojechania do hotelu Ark Suite na recepcję i tam rozmawiać z rezydentem i menagerem hotelu. Walka nie jest łatwa ale trzeba im twardo oznajmić, że żadna zamiana hotelu w grę nie wchodzi. Pokoje są wolne i w związku z tym żadacie zakwaterowania zgodnego z umową. Tutaj zaznaczyć należy, że wszystkie pokoje w hotelu są w standarzie SUITE - stąd nazwa hotelu - czyli sypialnia z klimatyzacją oraz nieklimatyzowany salonik z kuchnią. Jet sprzedając w Polsce pokoje standard kwateruje ludzi także w pokoju typu suite bo innych w hotelu nie ma. Problem zaczyna się wtedy jeśli ktoś dokona na jednej umowie rezerwacji np dla 4 osób (2 pokoje 2 osobowe), lub na dwóch rezerwacjach pojawi się to samo nazwisko. Wówczas hotel zaczyna swoją taktykę upychania ludzi do jegnego pokoju w ilości osób w zależności od potrzeb od 3 do 6. Oczywiście zaznacza, że robi to ponieważ w hotelu nie ma miejsca i albo się klient na to zgadza albo musi jechać do innego hotelu. Rzecz jasna nie jest to prawda. Wynika to tylko z czystej oszczędności Jeta i nie można im tego popuszczać. Jeśli bowiem widzą, że ktoś kategorycznie odmawia po kilku do kilkusnastu godzinach walki pokoje się oczywiście znajdują. Wtedy trzeba żądać od rezydenta darmowej wycieczki jako rekompensaty straconego czasu czy zakwaterowania przez jedną dobę w zbiorowym pokoju. Rezydent to Pan Łukasz bardzo niesympatyczny. Trzeba więc rozmawiać z nim stanowczo i konkretnie. Inaczej nic do niego nie dociera. Także wycieczki fakultatywne przy organizacji Jeta to paranoja. Dużo drożej niż w biurach poza hotelem. Rezydenci mają gdzieś... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij