|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.6.237.*
|
Data wysłania:
|
2010-07-14 20:11
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
Typowe dla Polaków. Raz jakiś niewypał i już amen. A większości to nawet wzór na srajtaśmie nie pasuje i dym zrobi, bo klimy "nie ma", a nie potrafi pilota użyć. Tylko chlać już na lotnisku, narzekać i obsmarowywać potraficie. I oczekiwać, że za 1500 zł w 3* prywatny lokaj was przyjmie. Żenada. Ja byłam 2 razy i Exim jako biuro się spisało na 6. A, że czasem ciśnienie wody w kranie malało, czy recepcjonista się nie uśmiechnął albo jedzenie nie smakowało, to nie powód, żeby lać łzy uważając wyjazd za nieudany. Marzena Kubicka
|
Odpowiedzi:
Błagam o pomoc [2010-08-01 22:13 193.106.155.*]
A co z tymi, którym pozmieniali hotele bez konsultacji.Zapewniam że jest wielu którzy słusznie narzekają.Więcej tolerancji dla ludzi by się przydalo. odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-14 21:47 85.222.1.*]
Kobieto! Wyjazd z Eximem do Aqua Blue to ponad 3 tys zl i 4* wiem za co zaplacilem a oni wyslali mnie do innego hotelu jak i wielu innych wycieczkowiczow! Banda oszustów!!! Cala Polska grupa osob ktora wybrala Aqua Blu zostala oszukana, a exim musi poniesc konsekwencje za swoje czyny. odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-15 19:48 85.222.1.*]
Zgadzam się że to oszuści !!! My też zostaliśmy oszukani razem z grupą znajomych ok 12 osób wykupiliśmy wczasy w hotelu Aqua Ble a po wylądowaniu w Egipcie okazało się że nie zrobiono dla nas rezerwacji. To kpina! Nie ujdzie im to na sucho! Napisaliśmy skargę (wraz z kopią wszystkich dokumentów) do Federacji Konsumentów w Warszawie, a także do Polskiej Izby Turystyki, Rzecznika Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polski, Marszałka Województwa, Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dane adresowe tych instytucji znajdziecie w internecie. Wyślijcie do nich skargi wraz z kopią wszystkich dokumentów tak jak nasza cała grupa to zrobiła. Domagajcie się zwrotu części kosztów lub odszkodowania za oszustwo do którego oni się dopuścili, ponieważ o ewentualnych zmianach klient powinien być powiadomiony przed podróżą aby móc świadomie odstąpić od umowy lub dobrowolnie zgodzić się na proponowaną zmianę - gwarantuje to ustawa. Nam takiej możliwości nie dano więc zostaliśmy oszukani - EXIM TOURS nie dotrzymał warunków umowy a więc wina jest ewidentnie z ich strony. Jak się postaracie to i 100% odzyskacie!!! Nie poddawajcie się i nie pozwólcie aby uszło im to na sucho!!!! Nie pozwólmy aby nadal nas oszukiwali za nasze ciężko zarobione pieniądze !!! Powodzenia!!! odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-14 22:24 83.6.237.*]
Nie: kobieto, tylko czytaj do końca i ze zrozumieniem! Ja pisałam ogólnie o wiecznym niezadowoleniu i wymaganiach z kosmosu jak najmniejszym kosztem, a nie o Kowalskiej czy Nowaku! odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-14 23:24 78.8.10.*]
200 osob było na poczatku czerwca !!!!!teraz ta sytuacja z hotelem nadal trwa ludzie zapłacili i muszą sobie wybrać inny hotel,to chyba raczej nie jest normalne,tym bardziej że płacimy nie małe pieniądze i rezerwujemy co najmniej pół roku wczesniej,!!!!!a exim ma to w dupie i traktuje ludzi jak smieci.....braki mi słów odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-15 18:59 83.6.251.*]
Szczerze mi przykro, naprawdę. Po prostu nie lubię wrzucania do jednego wora i generalizowania. Życzę powodzenia następnym razem odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-14 20:52 78.8.10.*]
do pani marzeny kubickiej!!!!! to będzie grubsza sprawa jeżeli pani nic nie wie na ten temat to proszę się nie wypowiadać,oszukanych zostało duzo ponad 200 osób....ja też kożystałam wczesniej z usług eximu i wszystko było ok,ale w tym roku jeżelichodzi o hotel AQUA BLU w sharm,dali ciała na całej lini(sprawa dotyczy tylko tego hotelu,niech pani się cieszy że nie została oszukana) odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-14 22:22 83.6.237.*]
No i co z tego wynika? Że z jednym hotelem nawalili, a nie ze wszystkim. I rozumiem, ze jak ktoś jedzie raz w roku i raz w roku jest niezadowolony, to krecha. Ale generalnie 200 osób na tysiące wyjeżdżających, to nie jakaś panika, żeby biuro od razu do piachu i krzyżyk stawiać. Ja znam osoby, które inne biuro wykiwało, a Exim pomógł. A także takie, które od lat jeżdżą i nigdy żadnych nieporozumień nie było odpowiedz » Błagam o pomoc [2010-07-15 19:57 85.222.1.*]
Ciekawe czy byś był taki zadowolony jak byś wydał po 4 tyś zł od osoby na wyjazd na podróż poślubną do wybranego hotelu, a trafiłbyś do zupełnie innego o niższym standardzie bez prawa wyboru hotelu zastępczego i bez prawa do zwrotu różnicy kosztów ( bo różnica między hotelami i wyposażeniem była spooora). Podejście biura do klienta jest ok tylko do podpisania umowy, potem robią z tobą co chcą i generalnie mają cie w dupie. Nie polecam korzystania z tego biura, bo potraktuje was tak jak im się podoba.... odpowiedz »
|