Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Gastronomia

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Wątek: Sphinx dla studentów i Szaszłykowe wariacje - restauracje Sp
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2006-10-23 16:00
Temat: Sphinx dla studentów i Szaszłykowe wariacje - restauracje Sp
Treść: Aktualność:
"Sphinx dla studentów" i "Szaszłykowe wariacje" - to dwie atrakcyjne oferty sieci restauracji Sphinx. Najbardziej uprzywilejowanymi klientami są jak zwykle studenci. To oni po okazaniu ważnej legitymacji otrzymają piwo gratis. Zatem gdzie można wyruszyć na atrakcyjną konsumpcję? Restauracje Sphinxa bez problemu odnajdziemy w: Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Łodzi, Toruniu, Wrocławiu, Sosnowcu, Zakopanem i Katowicach.

Oferta "Szaszłykowe wariacje" kończy się z dniem 19 listopada 2006. Obie promocyjne oferty przygotowane są, po raz kolejny, zgodnie ze znanym już naszym klientom hasłem "Większa porcja wrażeń". "Szaszłykowe wariacje" to wspomnienie lata z jego aromatycznymi oraz kolorowymi przysmakami. "Sphinx dla studentów" jest zaś otwarciem na to, co ze sobą przynosi jesień. Nowy rok akademicki to - oprócz zajęć na uczelni oczywiście - spotkania ze starymi i nowymi przyjaciółmi, i życie towarzyskie. Jestem przekonana, że dobre jedzenie i szklanka piwa gratis są do tego doskonałym dodatkiem" - stwierdza Anna Heimberger, Marketing Manager Sfinks Polska.

Akcję promocyjną "Sphinx dla studentów" wspiera również regionalna kampania BTL. Po osiedlach studenckich, jak również w obrębie uczelni wyższych kursują animatorzy (zapewne też studenci), którzy przebrani są w stroje kelnerów Sphinx. Za ciekawostkę niech posłuży fakt, że w sieciach tej restauracji pracują sami panowie.

Promocja komunikowana jest na materiałach POS w restauracjach, są to: plakaty, ulotki oraz broszury rozdawane przez animatorów. Oferta "Szaszłykowe wariacje" reklamowana jest na materiałach POS, które umieszczone są wewnątrz restauracji oraz na portalach internetowych wp.pl i o2.pl. Ścieżkę strategiczną, jak i kreację opracował Dział Marketingu Sfinks Polska S.A. Natomiast za zakup mediów internetowych jest odpowiedzialna Macroscope OMD.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Konsumpcja smaczna i tania? Tylko "Sphinx"! [2006-10-23 16:00 217.97.233.*]
No właśnie, pracuja tu sami panowie? czy ktoś wie dlaczego?? Dyskryminacja? odpowiedz »

Konsumpcja smaczna i tania? Tylko "Sphinx"! [2007-03-11 18:48 999.999.999.*]
kolejna feministka wszedzie dyskryminacjie widzi, poprostu jedyna restauracjia gdzie kobietki moga popatrzec na meskie tylki odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2025 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij