Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Autor: Czytelnik IP 79.191.144.*
Data wysłania: 2010-07-08 23:29
Temat: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Treść: KOSZMAR, z Biurem TUI byłem dwa razy: pierwszy i ostatni. 14.06.2010 z dwójką dzieci (15 miesięcy i 5 lat) miałem leciec do Hurghady. wylot miał być 9.10 więc musieliśmy być o 7 rano na lotnisku. przy odprawie bagażowej funkcjonariusz rzucił luźno że lot będzie opóźniony (OCZYWIŚCIE NIKT Z TUI NAS NIE INFORMOWAŁ). kazali sie nam odprawić i czekać na samolot przy GAte-cie. okazało sie potem, że samolot miał opóźnienie. początkowo po 4 godzinach oczekiwania podali, że będzie o 18.30. potem co dwie godziny przesuwali wylot o kolejne dwie godziny pomimo, że wiem obecnie, że doskonale wiedzieli, że samolotu nie będzie, bo nie wyleciał z Hurghady (leci ponad 4 godziny i godzinę potrzebuje na przegląd i tankowanie).
ok. 20 zrezygnowałem z wylotu, okazało się, że samolot wyleciał następnego dnia o 1.50 w nocy, to jest po 17 godzinach opóźnienia, w trakcie których TUI MIAŁO NIE POWIEM GDZIE WSZYSTKICH PASAŻERÓW. NIE BYŁO ŻADNEJ INFORMACJI, NIE MOŻNA SIĘ BYŁO DODZWONIĆ DO TUI. DALI JEDYNIE OBIADEK I KAZALI SIEDZIEĆ I CZEKAĆ.
Jak ktoś tak lubi, to polecam, ja następnego dnia kupiłem wycieczkę w neckermanie i było extra.
TUI od 4 tygodni nawet mi nie odpisało na rezygnację, jutro wysyłam pozew.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2010-08-10 08:27 95.10.47.*]
ludzie za opóźnienie samolotu nie odpowiada biuro lecz linie lotnicze odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2010-07-09 16:45 83.25.114.*]
Mam pytanie, na ile biuro TUI odpowiada za opóżniony wylot czy przylot samolotu, ale jest niedopuszczalne aby nikt z organizatorów wycieczki nie pojawił się na lotnisku. Takim łącznikiem powinna być przynajmniej osoba z okienka TUI na lotnisku i to ona powinna wszysto załatwić. Jest zupełnie inna sytuacja, jeżeli biuro przynajmniej dzień wcześniej wiedziało o zmianie godzin wylotu. W takiej sytuacji jest ich obowiązkiem wszystkich powiadomić o takiej zmianie. Nie znajduję żadnego wytłumaczenia dla pracowników TUI i uważam tą sytuację za skandaliczną. Szkoda, że czytam coraz więcej negatywnych opini o tym biurze. Jestem ich wierną zwolenniczką, ale patrzę na ich pracę coraz bardziej krytycznie. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij