|
Wątek:
|
EasyJet z polską stroną
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.79.188.*
|
Data wysłania:
|
2010-07-02 07:43
|
Temat:
|
Easyjet Polska strona
|
Treść:
|
Wczoraj tj.1.07 2010r.,mój syn miał polecieć z lotniska w Berlinie Schonefeld o godz.21.50 do LONDON LUTON.Po zdaniu bagażu i odprawie,został zle pokierowany i niestety nie poleciał.Nikt nie powiedział,co z bagażem,żadnej pomocy,tylko kazali opuścić lotnisko.Syn wrócił do Szczecina bez bagażu.Co mam robić.Gdzie szukać i czy jest możliwość przebukowania biletu na inny najbliższy termin lub zwrot kosztów?Co do powyższej sprawy jestem zbulwersowana takim zachowaniem niemieckich pracowników.Przecież tam jest wiele różnych narodowości,więc czemu nie ma kontaktu w języku polskim.Proszę o możliwie szybki kontakt,ponieważ chcemy odzyskać swój bagaż i ewentualnie skorzystać z lotu. Grażyna J.
|