Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
EasyJet z polską stroną
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.157.192.*
|
Data wysłania:
|
2010-06-16 15:52
|
Temat:
|
Easyjet Polska strona
|
Treść:
|
w jaiki sposob mam sie starac o zwrot kosztow za niemozliwosc odbycia lotu z Dortmundu do Krakowa w dniu 10.06.2010 z powodu zabrania jedynie 100 pasazerow. Leszek Wasik, Clevische str.9, 47495 Rheinberg leszek-3110@hotmail.de
|
Odpowiedzi:
Easyjet Polska strona [2011-02-10 15:14 79.189.1.*]
1.Czy można zapłacić za rezerwację tylko kartą kredytową czy również na lotnisku w Warszawie? jakie są tego koszty gdy sie płaci na lotnisku a nie przez internet? 2.Do kakiej wagi jest bezpłatny bagaz i do ilu kilogramów można wziąć podręczny a do ilu reszta bagażu bezpłatnie? odpowiedz »
Easyjet Polska strona [2010-06-16 16:25 94.40.12.*]
Proszę zwrócić się o pomoc do biura w którym kupił Pan bilet, lub jeżeli bilet był kupiony poprzez stronę internetową EasyJet, sprawdzić tam status swojej rezerwacji. Podejrzewam, że będzie miał Pan tam dostępną opcję przebukowania biletu lub zwrotu kosztów. Nie chcę wprowadzić Pana w błąd, ale wydaje mi się, że ma Pan na to 14 (lub 21 - nie pamiętam dokładnie) dni od daty planowanego wylotu. Iwona M. odpowiedz »
|