|
Wątek:
|
Kraków: restauracja Ratel zatrudni wychowanków poprawczaka
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.236.0.*
|
Data wysłania:
|
2010-05-26 08:50
|
Temat:
|
wesele w restauracji ratel
|
Treść:
|
nie zgadzam się z panstwa opinią , śledzę to forum od bardzo dawna już 3 raz robilem w tej restauracji imprezę i nigdy nie zdażyło mi sie aby coś było niedobrego , bardzo miła obsługa jak również osoby zarządzajace restauracją . Panuje dam domowy klimat . Domowe jedzenie , jest tam czysto i schludnie . Jak widać komuś bardzo zależy aby ta restauracja nie istniała . To chyba jest niezdrowa konkurencja . jezeli komuś sie tam nie podoba to dlaczego zamawia tam imprezę . Oj konkurencjo to aż gołym okiem widać , ze juz nie wiecie co robić aby aby wyeliminować ich z rynku . mogę zapewnić , że cały czas sledze informacje i sprawdzam ceny ale nigdy w tej restauracji nie zapłacilem wiecej niż 80 zl. za imprezę czy to jest dużo za dwa dania gorace , wędline salatki napoje deser lodowy .och chcialo by sie tak wszędzie . Bardzo polecam i pozdrawiam .
|
Odpowiedzi:
wesele w restauracji ratel [2010-05-26 12:29 86.40.230.*]
Przepraszam za " Panią"powinnam napisać "WITAM PANA" odpowiedz » wesele w restauracji ratel [2010-05-26 11:46 86.40.230.*]
Witam Panią. Nie jestem jakąś tam niezdrową konkurencją tylko konsumentem. I proszę dokładnie czytać wypowiedzi. Tak jak wczesniej napisałam rezerwacji dokonałam rok wcześniej i otrzymałam całkiem inne informacje dotyczące mojego przyjęcia. Pozatym ta restauracja sama wyeliminuje się z rynku jeżeli tak dalej bedzie naciągać zaufanie klientów.A pani cena to rzeczywiście jest niewiarygodnie niska ponieważ ja zapłaciłam więcej a o lodach nie było mowy a do tego całe ciasto torty były zamówione w innej firmie przeze mnie i ja zapłaciłam a nie restauracja .Więc nasuwa mi się pytanie za co ja w takim razie zapłaciłam jak też miałam dwa gorące dania a nie miałam lodów?A może pani jest bliską krewna kogoś kto tam pracuje? I chciałam przypomnieć konsument to nie idiota i jeżeli zaufa restauracji a ona to zaufani zepsuje to ma prawo być nie zadowolony. I jak widać to nietylko moja opinia ale mich gości rówież jaki i wielu osób na tym forum. odpowiedz » wesele w restauracji ratel [2010-05-26 20:16 89.79.33.*]
witam, zgadzam się z opinią konsumentów,tą restauracją powinnien ktos odpowiedni sie zainteresowac, to jest niedorzeczne co tam się wyprawia!!!!!manager o ile tak mozna nazwac osobe jest nie kompetentny i moze nie ma zielonego pojecia co to słowo oznacza?!jestem zdegustowana taka arogancją,zlym podejsciem do klienta, taka restauracja dlugo nie pociągnie poniewaz oipinia idzie za nia!!!!!nie polecam!!!!!zgadzam sie z paniami ktore sa nie zadowolone, dolanczam do nich a ta oani co tak broni swojej restauracji niech sie schowa pod krzaczek bo chyba sama nie wierzy w to co pisze!!!!!oszuszci!!!!! odpowiedz » wesele w restauracji ratel [2010-05-27 10:16 79.162.24.*]
witam serdecznie . piszecie państwo oszuści zastanawiam się czy państwo rozumiecie to słowo . bo jeżeli tak to powinniście zglosi do odpowiednich organów a nie tu . jak widac musimy byc inaczej . byłem w tej restauracji kilka razy bo pisze recenzje o restauracjach krakowa . uwazam , ze jest tam ladnie tanio i schludnie i smacznie . myslę drodzy państwo ze tak jak wszędzie będą zadowoleni klienci jak również niezadowoleni bo pojęcie dobrego smaku to pojęcie względne . myślę ze osoby z tej branży to rozumieją . bo nie raz stawali na głowie a klient wyszedł zdegustowany. myslę że takie recenzje raczej dadza im więcej klientów bo my niestety a może stety jesteśmy przekorni . i idziemy tam gdzie nam odradzają bo pewno komus bardzo zależy aby tak było. odpowiedz » wesele w restauracji ratel [2010-05-27 12:49 86.40.230.*]
Szanowny Panie Recenzencie. Również byłam menadżerem dużej restauracji i nigdy tak nie postąpiłam z klientem jak Ta Restauracja ze mną.W tej branży trzeba mieć trochę wyczucia i klasy a w tym lokalu może i jest na pierwszy rzut oka ale po przyjęciu czuje sie duży NIESMAK. Zgadzam się z Panem że nie wszystkim mogą smakować tam dania podane, ale jeżeli na danym przyjęciu KAŻDY zaproszony wypowiedziała się NEGATYWNIE o potrawach itp to o czymś to świadczy.A to co usłyszałam w tłumaczeniu pani prowadzącej aż nie mieści się w głowie i może jakby pan tez coś takiego usłyszał to zapewniam ,że juz nigdy pan by tam nie zjadł żadnej potrawy. Zgadzam również że prowadzenie restauracji to ciężki orzech do zgryzienia czasem pracuje się nawet kilka dni po 24 godz., ale pracuje się tak aby było widać jak najlepsze efekty i smak. Każde restauracje na całym świecie pracują dobrze lub żle na swój wizerunek ,ale proszę mi wierzyć jeżeli osoba prowadząca ten lokal nie weżmie się ostro do pracy i nie poprawi jakości swoich potraw i swoich przyzwyczajeń to zostaną jej taki klienci jak Pan z takim wyszukanym smakiem. I prosze nie robić z konsumentów idiotów którzy według pana są przekorni i wręcz będą uczęszczać do restauracji "Ratel" .Najwidoczniej nie docenia pan inteligencji potencjalnych klientów. A co do wyciągania konsekwencji to myśle że nie należy pisać o takich rzeczach na takim forum a pan jako recenzent powinien dokładnie wiedziec że jest zabronione aż do wyjaśnienia sprawy. odpowiedz »
|