|
Wątek:
|
Kto będzie twarzą polskiej turystyki?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-05-07 11:52
|
Temat:
|
Kto będzie twarzą polskiej turystyki?
|
Treść:
|
Aktualność: Podczas pierwszego w Polsce seminarium "Film dla biznesu", które odbędzie się 20 maja 2010 roku w Warszawie zostaną ogłoszone wyniki sondy "Wybierz twarz polskiej turystyki". - Celem sondy jest zwrócenie uwagi na poważny problem, jaki od dziesięcioleci przytłacza polską turystykę: brak dobrej i skutecznej promocji. - mówi Andrzej Mańka, pomysłodawca "Filmu dla biznesu".
Polska należy do krajów o ogromnym potencjale turystycznym, który jest wykorzystywany w znikomym stopniu. Kilkanaście polskich regionów, takich jak Mazury, Mazowsze, Roztocze, Kielecczyzna, Pomorze, czy Podlasie należy na najbardziej oryginalnych i atrakcyjnych miejsc do zwiedzania, odpoczynku i estetycznych doznań w Europie.
Niewielkim wyjątkiem są największe polskie miasta, które rocznie na promocję, w tym w mediach zagranicznych, wydają ok. 100 milionów złotych. Polska pozostaje więc nadal krajem niezbyt dobrze znanym nie tylko turystom zagranicznym, ale nawet samym Polakom, którzy częściej korzystają z ofert zagranicznych wycieczek, podróży i wypoczynku.
- Tę sytuację można zmienić poprzez zainicjowanie nawet niewielkich akcji i projektów. Autorzy seminarium "Film dla biznesu" świadomi tej sytuacji postanowili zorganizować ogólnopolską sondę "Wybierz twarz polskiej turystyki". - Uświadamianie sobie urody i bogactwa polskich regionów może odbywać się poprzez skojarzenia ze znanymi z filmu i kultury popularnej twarzami - przekonuje Andrzej Mańka.
|