|
Wątek:
|
Wulkaniczny pył, a skargi turystów
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-05-06 11:38
|
Temat:
|
Wulkaniczny pył, a skargi turystów
|
Treść:
|
Aktualność: Turyści poszkodowani wskutek odwołania, czy opóźnienia lotu z powodu chmury wulkanicznej teraz zaczynają składać skargi na biura podróży - napisało "Metro".
Turyści, którzy wyjechali w tym czasie ze szczecińskim biurem Jaguar Travel skarżą się na zachowanie firmy. - Byliśmy zostawieni samym sobie. Rezydentka rozpłynęła się w powietrzu, nikt nie informował nas, co z nami będzie. Sami wydzwanialiśmy do organizatorów w Polsce. Część osób dopłaciła i została w hotelu. Inni się składali i wynajmowali wspólne pokoje - opowiada Pani Bożena z Warszawy.
Według Polskiej Izby Turystyki polskie biura turystyczne dobrze radziły sobie podczas paraliżu wywołanego pyłem. Organizatorzy nie zostawili turystów na pastwę losu. Jan Korsak, prezes PIT powiedział, że przedsiębiorstwa turystyczne pokryły nawet koszty przedłużonego pobytu, choć przepisy nie nakładają na nie tego obowiązku.
Dotychczas Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie przyjął żadnych skarg z tego powodu. Do Europejskiego Centrum Konsumenckiego wpłynęło ich zaledwie kilka. Ale wszystkiego można się jeszcze spodziewać, bo najpierw klient składa reklamację w biurze podróży i dopiero po jej nieuwzględnieniu składa skargę do ECK.
|
Odpowiedzi:
Będą skargi na biura podróży? [2010-10-05 22:59 79.175.201.*]
Ja również wyjechałam ze szczecińskim biurem Jaguar Travel i z konieczności przebywałam za granicą w czasie wybuchu wulkanu. Biuro zupełnie się z nami nie kontaktowało, żadnych informacji i pomocy. Płaciliśmy za pobyt z własnych kieszeni i to my sami dzwoniliśmy do Polski , do biura. Przeżyliśmy ogromny stres ponieważ w hotelu było nas tylko czworo Polaków czekających na wyjazd i mieliśmy wrażenie , że o nas po prostu zapomniano. Grażyna Kamińska odpowiedz » Będą skargi na biura podróży? [2010-05-07 12:01 83.20.70.*]
a dlaczego nikt nie ma pretensji do przewoźników, że nie zadbali i "porzucili" pasażerów ? Chyba nic nie stało na przeszkodzie, aby linie lotnicze choć części z pasaerów zapewnili inny transport ( autokar, statek ) odpowiedz » Będą skargi na biura podróży? [2010-05-07 15:28 77.253.112.*]
Brawo wiecej mądrych ustaw Kaczor na prezydenta polisa ubezpieczeniowa w 2011 2 lub 3 razy droższa i dowalić jeszcze biurom zniszczyć polskie firmy zostenie tylko tui itaka scandal i neckerma reszta do piekła odpowiedz » Będą skargi na biura podróży? [2010-05-08 17:21 217.144.201.*]
Dlaczego Pana Kaczyńskiego nazywasz KACZOREM Zastanów się nad swoim rodowym nazwiskiem i podaj go do mojej wiadomości a ja dupku też cię odpowiednio nazwę. Chcesz szacunku dla siebie szanuj innych Możesz nie mieć szacunku dla siebie ale szanuj swe nazwiskkoze względu na swych rodziców. P. Kaczynski też ich miał i ma MAMUSIE więc należy ich uszanować. A dla formalności to włąśnie Bracia KACZYNSCY dbali zawsze o interwesy POLAKÓW i naszych rodzimych Firm. Masz prawo do włąsnego zdania ale miej odwagę się p[odpisać DUPKU bez nazwiska odpowiedz » Będą skargi na biura podróży? [2010-05-06 11:38 81.219.197.*]
Ile mozna czytać takie bzdury, że biuro podróży "X" nic nie zrobiło a przecież jest tylko agentem... Ale czego można się spodziewać po tak opiniotwórcej gazecie jak metro... odpowiedz »
|