|
Wątek:
|
Obowiązki biur podróży w sytuacjach wystąpienia siły wyższej
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.184.248.*
|
Data wysłania:
|
2010-05-05 02:01
|
Temat:
|
Komunikat Departamentu Turystyki
|
Treść:
|
moim zdaniem powinien być współmierny do zasobności portfela Klienta. Tak jak zakupił 7 dni 5*all to znaczy, że go na to stać, żeby wykupić kolejny tydzień w tym samym standardzie. Skutek siły wyższej i ryzyka, jakie zawsze towarzyszy podróży. A jeśli Klienta nie stać, to wtedy współmierny do zasobności portfela biura podróży. Które i tak leci w długi, ale zachowuje się odpowiedzialnie, spełniając "obowiązek udzielenia w czasie trwania imprezy turystycznej pomocy poszkodowanemu klientowi" tak jak może najlepiej dla Turysty i siebie (w kontekście ekonomicznym i społecznym).
|