|
Wątek:
|
Origami.
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.10.233.*
|
Data wysłania:
|
2010-05-01 12:13
|
Temat:
|
Origami.
|
Treść:
|
Pani Paulo, Pani wypowiedź to niestety slogamy i ogólniki. To świadczy albo o lekceważeniu potemcjalnych partnerów (agentów), albo o braku konkretow po stronie Origami. Nigdzie nie znalazłem rzeczowej analizy na czym ma nasz wspolny biznes sie opierać, a jedynie zachęty i świetlane perspektywy. Touroperatorzy na pewno czekaja na taka firmę jak Origami, bo maja nadmiar zysku i chcą dolozyc Agentom wyżsaza prowizję (patrz przykład procesu Exim _ Grupa Travel Polska). Zysk nie bierze sie z powietrza. Jesli wchodzi kolejne pośredniczące ogniwo, to na jego zysk musza złożyc sie agent lub/i organizator. Ne pewno nie Klient, bo cena nie może wzrosnąc. Chyba że Origami zrobi czary mary, i naleje z pustego. Pani Paulo, skoro jest tak dobrze, to prosze przedstawic jakie macie podpisane juz umowy z organizatorami, i jaką nadprowizją możecie się podzielć z agentem. Na dziś, nie w planach.
|