Komunikat Departamentu Turystyki
Tematyka:
Absolutnie nie ma mowy w Ustawie o obowiązku udzielania pomocy i płacenia za przedłuzony pobyt jeśli nastąpił on w wyniku wyzszej konieczności! Zapraszam do zapoznania sie z rodziałem 13.
Ktos tu pisał bzdury o ubezpieczeniu, chyba ten ktoś nie był z branży. Każde biuro musi byc ubezpieczone, inaczej nie dostanie pozwolenia na działalność! Nie jest logiczne i normalne by touroperator fundował hotele turystom jeśli przedłużenie nie jest spowodowane winą organizatora, czy przewoźnika. Ja spędziłam podczas tego chaosu 3 dodatkowe dni w Hiszpanii. Prestiżowe linie rejsowe. Nie było nawet mowy o hotelu, choc przecież przewoźnicy lotniczy liczą sie ze zmianami, opóźnieniami, korkami powietrznymi, awariami itp. Tu powołano sie na katastrofę zywiołową, ktora nie uprawnia do jakiejkolwiek pomocy finansowej dla poszkodowanych (np. hotel, czy kupony zywnosciowe). Jeśli linie tego nie stosują, to dlaczego mieliby touroperatorzy?