|
Wątek:
|
Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.116.209.*
|
Data wysłania:
|
2010-04-23 22:43
|
Temat:
|
niekompetentne biura
|
Treść:
|
kupiłam bilet na 21.04 na lot lufthansą i ten lot jako jedyny w środę się odbył a córka dalej była przez wulkan w portugali miała przylecięcRYANAIR no i nie mogła leciec z powrotem.Odwołałam lot i dostałam zwrot podatku(200zł z 1000 bo tyle kosztował bilet)Nikt mnie nie poinformował że lufthansa pozwalała przebukować bilety z 21-22.04 bezpłatnie nawet na loty które sięodbyły.Wsciekłam się i postanowiłam powalczyć o przebukowanie.Pertraktacje z biurem sprzedaży biletów trwały 3 dni zakończyły się pomyślnie ale było straszenie sądem prasą no ale pomogło .(nie straciłam kasy za bilet i nie musiałam kupować nowego)
|