|
Wątek:
|
EasyJet z polską stroną
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.40.12.*
|
Data wysłania:
|
2010-04-22 14:09
|
Temat:
|
Easyjet Polska strona
|
Treść:
|
Moja rezerwacja, sprawdzona poprzez stronę internetową www.easyJest.com, zawiera informację, że wystąpiły zakłócenia (lot nr 3818, który ma się odbyć 24-04-2010) z Krakowa do Paryża, e-maila z odwołaniem lotu nie otrzymałam, natomiast dzwoniąc na call center pod nr 703203025, powiedziano mi, że to tylko pomyła w systemie i rezerwacja jest ważna! Pomijam fakt, że rozmowa i sprawdzenie informacji trwało ok 20 min. więc rachunek za rozmowę wyniesie ok.25 zł. Czy ktos z Was miał podobną sytuację? Poza tym komu mam wierzyć? Panu z informacji czy stronie internetowej easyJet, ponieważ podają mi sprzeczne informacje? Iwona
|