|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.21.61.*
|
Data wysłania:
|
2010-04-21 22:32
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Rodzice moi są w sharm el sheikh-mieli wrócić wczoraj-co nie jest winą itaki że nie wrócili-ale sposób w jaki się zachowuje teraz itaka jest poprostu tragiczny!!!dziś wieczorem zawieźli ich na lotnisko mówiąc że polecą-że są samoloty...mieli mieć lot o 21-ale najwyraźniej ktoś zapomniał policzyć ile osób wchodzi do samolotu!!!! czekają tam teraz z dużą grupą ludzi-zostawieni sami sobie-bez rezydenta!!!Rezydent nie odbiera telefonów-nikt nic nie wie-oprócz tego że zabrakło miejsc w samolocie....oczywiście infolinia itaki pracuje do 20-to już nawet nie żenada.. to zachowanie to już nie wina chmury pyłu,bo gdby tylko ktoś się nimi zaopiekował do końca -nikt nie odczułby tego opóźnienia które zgotowała im chmura...napewno będziemy zgłaszać reklamację i nie wiem czy na tym się skończy-to poprostu karygodne-polska rzeczywistość.szczerze ODRADZAM ITAKĘ!!!!!
|