|
Wątek:
|
Origami.
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.4.61.*
|
Data wysłania:
|
2010-04-20 17:00
|
Temat:
|
Origami.
|
Treść:
|
Pani Paulo może pani wyjani na czym będzie zarabiać Origami System? Bo budujecie coś co będzie pośrednikiem miedzy TO a agentem. Agent ma mieć lepiej, TO ma mieć lepiej, tylko kto wam za to zapłaci?
|
Odpowiedzi:
Origami. [2010-04-22 11:29 77.112.190.*]
Ależ to nie jest żadna tajemnica. Źródeł przychodów jest kilka. Nasza oferta dla dostawców usług turystycznych w tym touroperatorów, jest na tyle atrakcyjna, że jednym z tych źródeł jest dodatkowa prowizja za sprzedaną ofertę. Tą prowizją podzielimy się z Państwem. To jest dodatkowy zysk dla Was. Na pewno doskonale Państwo wiecie jakie korzyści płyną z przynależności do grupy zakupowej. Jeśli negocjujecie prowizje z dostawcą jako pojedyncze biuro możecie uzyskać pewien próg prowizyjny - jeśli my negocjujemy w imieniu np. 1000 biur dając dostawcom dodatkowe korzyści i narzędzia ten próg będzie na pewno wyższy. Podobnie jest np. z działaniami marketingowymi. Jeśli np. każdy z Państwa chciałby wyprodukować dla siebie ulotki i rozdać je klientom to za 1000 ulotek zapłaci znacznie więcej niż jeśli kupi je od nas (my wyprodukujemy ich na raz 100 000 każde 1000 sztuk wyjdzie znacznie taniej). Możemy je zaprojektować taniej, bo masowo, a co więcej doradzić Wam jak i gdzie je rozdać, żeby osiągnąć zamierzony skutek. Szkolenia specjalistyczne ze skutecznej sprzedaży oferty turystycznej, przygotowanie specjalnie dla naszej specyficznej branży i na bazie szczegółowych analiz Waszych potrzeb będą nie tylko skuteczniejsze, ale realizowane grupowo są znacznie tańsze. Uczestnictwo w Origami System i użytkowanie systemu jest bezpłatne, a z dodatkowych, płatnych usług np. marketingowych można skorzystać lub nie. I to jest właśnie klucz - zarabiamy na każdej sprzedanej usłudze turystycznej. Podobnie jak Wy. Więc zrobimy wszystko, żeby tą sprzedaż u Was wspomagać. Chcemy współpracować z tymi, którzy chcą się rozwijać, oszczędzać i świadomie zarządzać swoją firmą. Mamy dla Was opracowane narzędzia wspierające sprzedaż: wygodny, wielofunkcyjny system jakiego nie ma na rynku, cały wachlarz pomysłów jak się reklamować, jak budować lojalność klientów, jak zarządzać swoim biurem, pracownikami, żeby sprzedaż była skuteczniejsza. Narzędzia systemu Origami wspomagają ten proces - oszczędzanie czasu, nowe usługi i produkty, których dotąd do prostu wielu z Państwa u siebie nie miała (jak choćby rezerwacje lotnicze, duża baza ofert hotelowych, autokarowych etc), analizy sprzedaży(dzięki nim możecie np. ocenić co warto sprzedawać - na czym naprawdę zarabiacie), system do zarządzania klientami, programy lojalnościowe etc. etc. My zarobimy na tym, wy zarobicie dodatkowo, ale też oszczędzicie i równocześnie wszyscy (touroperatorzy też) zyskamy, bo przyciągniemy więcej klientów i wspólnie więcej sprzedamy oferty turystycznej. Proste. Wymaga tylko sieci partnerskiej, do której zapraszamy, tych, którzy widzą w tym swoją szanse na rozwój, ale też spełniają pewne kryteria. Wiarygodności, jakości i standardu obsługi klienta. Liczba Biur Podróży, które będą korzystać z przywilejów jakie daje Origami jest ograniczona. pozdrawiam Paula Rettinger odpowiedz » Origami. [2011-04-26 15:00 89.234.213.*]
a ja się zbulwersowałam robiąc rezerwacje biletu lotniczego do USA. Zarezerwowałam pięknie ładnie, za cenę np. 2350. numer rezerwacji nadany, cena podana, przychodzi klient na następny dzień chce kupić bilet, a Pani w dziale bilety lotnicze mówi, że bilet kosztuje 2700zł i że ta rezerwacja, to tylko rezerwacja miejsca, a nie ceny. Dzięki temu mam w nosie origami, bo w taki sposób żaden klient mi nic nie kupi, chyba, ze chce go kupić od razu, bez rezerwacji, jednak biletów do USA i innych usług w biurach nie kupuje się jak cukru i trzeba to przemyśleć, zastanowić i porównać z cenami z innych biur (tak robią klienci), dlatego pozostaniemy przy biurze które należy do Iata i nie zrobi mi takiego psikusa jak origami. Nie pamiętam, czy na szkoleniu bula informacja o tym, że rezerwacja biletu, to nie rezerwacja ceny, ale mimo wszystko jeżeli zwykle biuro jest w mi w stanie zagwarantować stała cenę to tam zostaje. odpowiedz »
|