|
Wątek:
|
Biuro podrozy Martin - polecane?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.23.207.*
|
Data wysłania:
|
2010-03-22 20:25
|
Temat:
|
Biuro podrozy Martin - polecane?
|
Treść:
|
Z tym biurem bylam 3 razy na imprezach-Hiszpania, Chorwacja, Grecja, ogolnie jestem zadowolona.Ceny ma konkurencyjne,ale wtedy tez standard jest rozny,lecz jezeli ktos liczy na luksusy to moze byc niezadowolony.Najlepiej wspominam Hiszpanie pod kazdym wzgledem.W tym roku pragne jechac do Wloch,ale niestety terminy z Martina nie odpowiadaja mi,wiec musze skorzystac z innego biura,a szkoda.Jolanta.
|
Odpowiedzi:
Biuro podrozy Martin - polecane? [2011-10-04 19:05 93.105.97.*]
Poniżej przedstawiamy zastrzeżenia co do wycieczki, które zostały zgłoszone przez jej uczestników: 1) Przejazd przez teren Polski ze znacznym opóźnieniem Poznań- 40 min opóźnienia w wyjeździe pomimo, iż wszyscy uczestnicy byli zebrani Wrocław- 140 min opóźnienia w przyjeździe po turystów, którzy sami kontaktowali się aby dowiedzieć się o opóźnieniu. Podawany powód przez pilota: "autokar nie może za wcześnie zajechać do Wenecji, bo będziemy czekać, dlatego nie ma co się spieszyć". Przyjazd do Wenecji natomiast opóźniony ok. godziny 10:00. Z tego powodu po całej nocy przed Wenecją czas tylko na krótką toaletę. 2) W autokarze niesprawnie działająca klimatyzacji ( zmienne temperatury). Pomimo zgłaszanych zastrzeżeń uczestników wycieczki, do końca wycieczki nie działała ona poprawnie. Kierowca poinformował, że nie działa ona regularnie i nie można nic z tym zrobić. 3) Brak możliwości korzystania z baru w autokarze pierwszego dnia podróży. Możliwość korzystania pojawiła się ok. godziny 20:00, natomiast wycieczka już trwała od godziny ok. 4-5. Podawany powód, iż na drodze w Polsce nie można korzystać z baru ponieważ za bardzo trzęsie, natomiast w drodze powrotnej wracając do Polski pilot wraz z kierowcami korzystali ( a podróż była tymi samymi drogami). 4) Zamknięta toaleta w autokarze, niedostępna przez całą drogę do Hiszpanii i z powrotem. Lekceważenie wielokrotnych próśb o zatrzymanie się w celu załatwienia potrzeb fizjologicznych. Turyści otrzymywali informację od pilota, iż autokar zatrzyma się za chwilę, natomiast trwało to nawet do 40-70 min. Jeden z uczestników w trakcie podróży był zmuszony załatwić się do butelki w autokarze ( nawet dla jednej osoby, pilot wraz z kierowcami nie chcieli otworzyć toalety). Po zgłoszeniu zastrzeżeń do pilota i kierowców turyści otrzymali informację, iż brak miejsc w drodze na których można byłoby się zatrzymać ( pomimo, że mijaliśmy stacje z oznaczeniami iż są dostępne wc, na których również autokar się nie zatrzymywał). 5) Opóźniony przejazd do Wenecji ok. godziny 10. Po krótkim oprowadzeniu przez przewodnika po Wenecji ( w bardzo szybkim tempie), turyści zostali pozostawieni sami sobie bez opieki przewodnika na ok. 6 godzin do godziny 18:00. Przewodnik nawet nie zaproponował, ani nie zapytał czy są osoby chętne, które chciałyby aby przewodnik oprowadził ich po ciekawych miejscach Wenecji. Osoby starsze nieznające języka, obawiając się iż nie poradzą sobie z powrotem na miejsce zbiórki, przez 6 godzin oczekiwały w jednym miejscu. Przewodnik natomiast ten czas poświęcił na spędzenie wolnego czasu ( 6 godzin) na odpoczynek przy kawie. 6) Opóźniony przejazd do Hiszpanii. Planowany przyjazd w godzinach przedpołudniowych, natomiast faktyczny przyjazd w godzinach ok. 17:00. W planach wycieczki zawarta była informacja, iż dzień trzeci wycieczki jest dniem odpoczynku, natomiast był dniem tranzytowym. Turystom w związku z czym został zabrany jeden dzień odpoczynku w Hiszpanii. 7) 32 euro kosztów wycieczki... odpowiedz »
|