|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.19.251.*
|
Data wysłania:
|
2010-03-13 16:47
|
Temat:
|
WAŻNE
|
Treść:
|
czytam wszystkie komentarze i w głowie mi się nie mieści to co czytam. ludzie zastanówcie się nad jednym- biuro winne że lot opóźniony??!! biuro winne ze rezydent to cham??!! biuro winne że jedziecie do 3-gwiazdkowego hotelu (z własnego wyboru ) a spodziewacie się 5 gwiazdek??!! po prostu żenada...może od początku-samoloty: psują się nagminnie lub odnajduje się w nich jakieś usterki-lepiej zaczekać 24 godz (wiem że nie każdy może bo urlop bo szef rozumiem) bo tu chodzi o ludzkie życie-przewoźnicy muszą wszystko 20 razy sprawdzić i być pewnym że maszyna jest sprawna w 100% niż lecieć mimo wszystko bo ludzie charczą że to specjalnie, że biuro nie zorganizowało - biuro jest tak naprawdę w takiej samej sytuacji nie może nic zrobić póki przewoźnik nie dopuści maszyny. rezydenci - ok olewają swoje obowiązki i sa jacy są ale to nie biuro go namawia żeby uprzykrzył pobyt turystom...sa ludzie i ludziska - rozglądnijcie się naokoło... a warunki hotelowe... hmm porozmawiajcie z pracownikami biur niech wam szczerze doradza co warto a co nie wiadomo ze w krajach arabskich 3 gwiazdki to tak jak nasz polski motel. za 1000zł niestety nie będzie luksusów. a na forum szukajcie opinii o hotelach o warunkach o ludziach... biuro sprzedaje wam marzenia tylko od was zależy czy będziecie umieli je sprecyzować. od wielu lat jeżdżę na wakacje z różnymi biurami z eximem też i nie powiem złego słowa na żadne z nich. kiedyś może tak ale ktoś bardzo inteligentny mi to wszystko kiedyś wyjaśnił tak ja teraz piszę to do was.
|