|
Wątek:
|
Polacy coraz częściej są niezadowoleni z usług touroperatorów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.21.229.*
|
Data wysłania:
|
2010-02-26 13:43
|
Temat:
|
Rośnie liczba niezadowolonych turystów
|
Treść:
|
Banalny artykuł. Ludzie widzą że coraz częsciej za byle pierdołę mogą uzyskać zwrot kosztów (częściowy, bądź całkowity)/odszkodowanie itp. itd. więc piszą, piszą i próbują odzyskać pieniądze za wyjazd. Niestety (dla niektórych z nich oczywiście) większość reklamacji to sytuacje wyssane z balca. Poza tym "NIEZADOWOLENIE" w ostatnich czasach wynika też z tego, iż Polacy od touroperatorów oczekują luksusów przy najniższych kosztach. Niestety ntak się drodzy koledzy i koleżanki nie da. Nie oczekujmy rzeczy niemożliwych, bądźmy ralistami, a nie NACIĄGACZAMI. Zmieńmy się my, jako petenci, klienci a później oczekujmy zmiany od innych. Tyle z mojej strony.
|