|
Wątek:
|
Polacy coraz częściej są niezadowoleni z usług touroperatorów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 188.146.76.*
|
Data wysłania:
|
2010-02-26 12:18
|
Temat:
|
Rośnie liczba niezadowolonych turystów
|
Treść:
|
Wzrost liczby reklamacji podyktowany jest również wzrostem liczby osób korzystających z usług biur i wyjeżdżających za granicę. Z pewnością nie piszą bzdur osoby, które podróżują od wielu lat, tylko Ci, którzy dopiero zaczęli, bo "już ich stać" na Tunezję za 990 zł. Z czasem zrozumieją, że za 1 tysiąc zł nie mogą wymagać gwiazdki z nieba! Za takie pieniądze nawet w Polsce nie odpoczną! Trzeba trochę włączyć wyobraźnię przy wyborze wycieczki. A z moich obserwacji widzę, że właśnie poziom usług naszych organizatorów powoli, ale poprawia się. Wzrasta zwłaszcza informowanie nas turystów o tym co wcześniej świadomie ukrywali do ostatniej chwili: zmiana godzin przelotu, międzylądowania, zmiana hotelu, remonty itd. Jeśli jestem z wyprzedzeniem poinformowana nie ma z tym problemu. W każdym biurze może się coś przydarzyć. Bez wyjątku. Z kryzysem też sobie nasze biura jakoś poradziły! A tyle mądrych głów pisało, że na jesień będą padać jedno za drugim! Ja daję duży plus dla organizatorów wyjazdów w naszym kraju!
|