|
Wątek:
|
Biuro podróży przegrało
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.171.95.*
|
Data wysłania:
|
2010-02-16 11:23
|
Temat:
|
B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro.
|
Treść:
|
Szczrze współczuję . Ja nie poszłam na łatwiznę , pozbierałam dowody ( zdjęcia , kopie reklamacji jakie osobiście złożyłam w siedzibie firmy w Alanyi-bo rezydent nie raczył przyjechać do hotelu osobiście,zeznanie świadka którym był moj mąż i to wystarczyło).Sprwę skierowałam do sądu, nie korzystałam z pomocy adwokata,cały pozew napisałam sama. Warto było . Na pierwsza rozprawe przyszedł aplikant adwokacki który reprezentował Wezyra i zaproponował ugode 1000 zł. na którą nie zgodziłam się. Na następny termin przybyła Pani adwokat i coś tam chciała powiedzieć , zadawała pytania mnie i mojemu mężowi ale kompletnie była nieprzygotowana do sprawy. Ja przeczytałam troche informacji o dyrektywach unijnych, dobrze zapoznałam się z ustawą o turystyce i sprawdzałam w kodeksie cywilny. Wszystko pomogło i biuro przegrało sprawę w 100%, teraz czekam na sprawę apelacyjną, Wezyr złożył odwołanie od wyroku ale wiem,że to tylko formalność. proszę się nie poddawać im więcej osób będzie domagało się swoich praw tym lepiej. MOŻE ZACZNĄ LICZYĆ SIĘ Z WYMAGANIAMI KLIENTÓW A NIE TYLKO Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAROBIENIA NA NICH WCISKAJĄC PODRETUSZOWANE ZDJĘCIA W KATALOGACH . Pozdrawiam. Do sądu można składać pozew w każddej chwili ( nawet 1 rok po zakończeniu imprezy jeżeli reklamacja została odrzucona)
|
Odpowiedzi:
B.P. Wezyr ,nie uczciwe bióro. [2011-08-14 20:55 95.160.172.*]
Witam Panią, mam prośbę o dodatkowe informacje dotyczące Pani reklamacji i pobytu. My byliśmy w lipcu 2011 w Turcji, sprzedano nam imprezę o kategorii 4 gwiazdek, a hotel nie posiadał żadnej ponieważ to była wioska wakacyjna o której nikt nam nie raczył powiedzieć. Posiłki czyli obiad i kolacja pod chmurką w tem. 50 stopni. Śniadanie w baraku, o którym mówiono restauracja bez klimatyzacji. Recepcja w której była klima to pomieszczenie 10 metrów na 10 metrów, 2 komplety wypoczynkowe, i kilka krzeseł. Bary tylko na wolnym powietrzu, człowiek nie miał możliwości zjedzenia posiłku w klimatyzowanym pomieszczeniu. To nam sprzedali w kategorii 4 gwiazdek. Reklamowaliśmy wczasy bo zostaliśmy oszukani, rekalamacja odmowna oczywiście, czy z nimi człowiek wygra?Proszę o kontakt. Pozdrawiam Renata Siatkowska Rezydentki tragiczne, panie na infolini, pani Lidzia o grobowej nieugiętej twarzy, szok. Nikt nam nie chciał pomóc, po awanturze jaką zrobiliśmy zmieniono nam pokój. Proszę o kontakt. Pozdrawiam Renata odpowiedz »
|