|
Wątek:
|
Uwaga na płacących kartą!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-05-20 17:10
|
Temat:
|
Chargebacks...
|
Treść:
|
A co by panstwo powiedzieli gdyby tak klient wykupil bilet lotniczy, osobiscie go odebral, zostawil podpisany wydruk karty kredytowej i nastepnie, po powrocie, zakwestionowal ze on nigdy nie autoryzowal takiej transakcji?
Warto pamietac ze na lotnisku musial przedstawic dowod tozsamosci zgadzajacy sie sie z nazwiskiem na bilecie...
Pracowniczka linii lotniczej ktora przyslala chargeback, po otrzymaniu od nas kopii wszystkich dokumentow, na pytanie czy ma wiele tego rodzaju przypadkow, skomentowala ze wlasnie dzieki takim kretaczom ma prace...
Tak wiec, patrzac z punktu widzenia biura podrozy, nigdy nie ma za wiele papierkow azeby udowodnic po czyjej stronie jest prawda...
Gwiazdki hotelowe to jedno - a jak skomentowac klienta ktory, po powrocie z Wysp Dziewiczych (wakacje wykupione z szesciomiesiecznym wyprzedzeniem), zwraca sie do biura podrozy o zwrot pieniedzy bo huragan przelecial przez wyspe...
Pozdrowienia z USA
JMB
|
Odpowiedzi:
kachax [2005-06-10 11:33 999.999.999.*]
Taki klient to drań i tyle. I żadan instytucja nie uzna takiej reklamacji, cóż za bzdurny przykład. Może kiedyś firmy ubezpieczeniowe wymyślą takie ubezpieczenie że jak pogoda na wakacjach będzie do bani to dostanie zwrot kosztów za urlop, ale od ubezpieczyciela a nie BP. Jak na razie jednak to klient w Polsce nie ma siły i znikąd prawie pomocy żeby dojść swoich praw, i nie o huraganie mowa (bo to siła wyższa i nie podlega reklamacji), tylko o niedotrzymaniu przez organizatora warunków oferty za którą wział kasę. I po to jest chargeback, żeby operatorzy przestali robić klienta w konia. odpowiedz » pracownik BP [2005-06-10 14:45 999.999.999.*]
a jak trafią się niuczciwi kontrahenci z zagranicy? powszechnie wiadomo że aby założyć sprawę sądową i jeszcze ja wygrać za granicą jest bardzo trudno, właściwie niemożliwe. A jaką ochronę ma biuro piodróży gdy nieuczciwy jest klient? odpowiedz » ochrona biura podróży [2005-06-10 17:36 999.999.999.*]
Czego naprawde ma się bać biuro jeśli dostarcza to co było w ofercie? No czego? Skoro nie ma nic na sumieniu to nieuzasadniona reklamacja nie jest przyjęta. To primo. Poza tym przy chargebacku nie zwraca się raczej całej kwoty a różnicę, wynikającą z tego co dostarczono a co miało być dostarczone. Dyskusją może być jedynie kwestia rzetelności tej wyceny. No chyba że BP gwarantuje też pogodę, to nie jest to poważne biuro. Czy ktoś reklamował może urlop na Sumatrze czy Malediwach po tsunami? Podaj mi przykłady co takiego robią nieuczciwi klienci? odpowiedz » co robia nieuczciwi klienci? [2005-06-13 12:11 999.999.999.*]
np. reklamują niesprawność autokaru gdy pękła guma. że zgubili się na wycieczce i nikt ich nie trzymał za rączkę, uważaja że pokój powinien być lepszy (a co to znaczy?), albo że Last Minute jest tańsze od tego co kupili i są stratni itp. odpowiedz » co robia nieuczciwi klienci? [2009-10-27 14:27 217.147.104.*]
To nie są działania nieuczciwe, człowieku - one sa po prostu głupie. W powyższych sytuacjach BP czy tam kto odrzuca reklamację i śmiało może iść z klientem na noże - nawet do sądu. Nie zapominaj, że klient, nawet nieuczciwy, płaci za usługę tyle ile sobie BP zażyczy i to z góry. Dopnij więc sobie wszystko na ostatni guzik i masz 4 litery chronione. Co do nieuczciwych kontrahentów zza granicy, to nie mój - klienta - biznes, z kim współpracuje czy kogo zatrudnia BP. Nawet nie jestem w stanie tego sprawdzić. A jeśli sam mam odpowiadać za przewoźnika, hotel czy restaurację to... powiedz mi po jaką cholerę mi potrzebny pośrednik, w postaci BP? ZA co BP wtedy bierze kasę? Się zastanów czy na pewno chcesz oddać swój chleb. odpowiedz »
|