|
Wątek:
|
Oszust hotelowy spędzi za kratkami trzy lata
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.105.160.*
|
Data wysłania:
|
2010-02-06 16:54
|
Temat:
|
Hotelowy oszust trafi za kratki
|
Treść:
|
Dlatego też w naszym hotelu pobieramy opłaty za pobyt z góry - w momencie meldowania. Jeśli gość zaczyna się wykręcać jest to prawie jednoznaczne z tym, że chce oszukać hotel. Części, głównie polskim gościom się to nie do końca podoba - ale po krótkim wyjaśnieniu wyrażają zrozumienie i nie ma żadnych problemów. Pozdrawiam naringa:)
|
Odpowiedzi:
jak się wykręca ... [2010-02-08 15:50 81.219.244.*]
a cóż to za hotel, który w każdym gościu widzi złodzieja!!!! odpowiedz »
jak się wykręca ... [2010-05-24 08:41 83.11.79.*]
nie chcial bym w takim hotelu przebywac gcie patrzono by na mnie jak na zlodzieja odpowiedz »
A co powiesz kolego na taki numer? [2010-02-08 16:41 83.11.13.*]
Lata, sezon na wybrzeżu, każdy pokój na wagę złota. Krótki to okres i ci, co mają pokoje, starają się sprzedać każdą dobę wcześniej z rezerwacji. Telefonuje klient, rezerwuje na dwa tygodnie dajmy na to od piątku wieczorem, wpłaca zadatek 200 zł., przyjeżdża. Melduje się, informuje, że pojedzie do banku, bankomatu, kasy i zapłaci jutro ( sobota). W sobotę coś mu wypadło, kręci, a w niedzielę popołudniu informuje, że umarła mu teściowa i musi jechać. Odjazd. O co chodzi w tym wszystkim, a to, że przyjechał tylko na weekend, nikt w środku sezonu nie wynajmuje na taki okres, bo z reguły pokój stoi przed tydzień pusty. To bardzo znany numer. Jak to, że wyjadą nie zapłacą, zniszczą i udają, że to nie oni. To nie są odosobnione wypadki, są na tyle częste, że stanowią prawdziwy problem w górach, nad morzem i na Mazurach. Dlatego, drogi wczasowiczów, jeśli jesteś uczciwym człowiekiem, nie obrażaj się wtedy, kiedy właściciel Kwatery, pensjonatu prosi ciebie o zapłatę z góry. Widać do kogoś już dobrze dopłacił. odpowiedz »
|