|
Wątek:
|
TUI: ruszyła kampania reklamowa na sezon lato 2010
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-01-23 20:16
|
Temat:
|
TUI: ruszyła kampania reklamowa na sezon lato 2010
|
Treść:
|
Aktualność: Rusza ogólnopolska kampania reklamowa TUI na sezon lato 2010, prowadzona pod hasłem "TUI - jest co wspominać!".
Telewizyjny spot marki, nakręcony w konwencji filmu amatorskiego, można oglądać na kanałach: TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, TVP1 oraz TVP2. Kampania, która potrwa 2 miesiące, obejmie również radio (RMF, Zet, Trójka, ESKA oraz rozgłośnie lokalne), a także internet.
Utrzymany w konwencji amatorskiego filmu spot "TUI - jest co wspominać!" pokazuje momenty, jakie utrwalić można na wakacjach. Zamieszczone w reklamie sekwencje przedstawiają ujęcia, jakie mogą się znaleźć w prywatnej wideotece klientów TUI.
Twórcą kampanii jest agencja Mather Communications. Pomysł powstał w dziale kreacji pod kierunkiem Pawła Merecza, który jest także autorem słów do piosenki, którą usłyszymy w reklamie. Muzykę skomponował Michał Pruszkowski a piosenkę nastrojowo zaśpiewała Maja Buracka. Spot wyreżyserował Jakub Łubniewski.
Piotr Haładus, dyrektor marketingu TUI Poland, stwierdził - Na sezon lato 2010 przygotowaliśmy dla klientów TUI szereg nowości produktowych i udogodnień serwisowych. Dodatkowo oferujemy zróżnicowane formy wypoczynku np. wyjazdy a la carte. W tym roku po raz pierwszy wprowadziliśmy na rynek polski katalog TUI Premium dla wytrawnych podróżników. Wszystko po to by klienci mogli cieszyć się idealnymi wakacjami i w myśl naszego hasła mieli co wspominać
|