|
Wątek:
|
Centralwings wprowadza w błąd klientów?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.18.196.*
|
Data wysłania:
|
2006-09-12 17:03
|
Temat:
|
Centralwings wprowadza w błąd klientów?
|
Treść:
|
Kupowalem bilet do Londynu na czerwiec 2006. Juz mialem kupic wzglednie tani na 499PLN z data na okolo 2 tygodnie pozniej jak zauwazylem taani za 299PLN z terminem tygodniowym. Kiks... Okazalo sie, ze nie zauwazylem cyfry 1 nad owym 299PLN (kto umieszcza ceny w PIONIE?!). Dalej skutecznie trwalem w falszywym przekonaniu oferty a la "last minute". W kolejnych krokach cyfra 1 byla w odstepie od 299, co [nieslusznie] potraktowalem jako "1 bilet". Fakt, spieszylem sie. Takie czasy.
Infolinia operatora zignorowala moje dociekania na temat poprawnosci wyswietlanych danych.
Przeplacona kwota to tylko 1000PLN.
Straty moralne nie do powetowania.
Nie latam polskimi przewoznikami.
|