Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
Autor: Czytelnik IP 83.4.97.*
Data wysłania: 2009-12-13 20:43
Temat: sindbad
Treść: Średnio co misiąc jeżdżę Sindbadem do Niemiec. Pozwoliło mi to poznać dobre i złe strony firmy. Autokar zawsze czysty, toaleta również. Obsługa stara się urozmaicić czas dwoma filmami (nie zawsze interesujące ale jednak coś), nie trzeba się dopominać o informacje dot. trasy, jak i godziny dojazdu do poszczególnych miejsc gdyż na bieżąco jesteśmy informowani. Piloci przechodzą około dwa/trzy razy przez autokar proponować coś do picia. Kawa lub herbata dla stałych klientów jest za darmo, jednak nie wszyscy piloci to pamiętają a głupio jest zwrócić uwagę, chyba każdego z nas na nią stać za 0,50cent. Bardzo nachalne jak dla mnie jest zachowanie Panow Pilotow i kierowcow wobec kobiet ktore moga sie pochwalic wygladem. Podam przyklad: W zeszlym miesiacu trafilam na pilota, ktory w autokarze dwupietrowym przydzielil mi miejsce obok pilota, mimo ze nie bylo kompletu.Przypominam, ze w autokarze dwupietrowym miejsca zalogi sa oddzielone od miejsc pasazerow. Nie usiedzialam tam dlugo (ok.2h), zazadalam innego miejsca, po tym jak Pilot zrobil sie nahalny. Moze sie to komus wydawac brednia, poniewaz Sindbad posiada renome ale niestety obsluga nie potrafi zachowac dystansu wobec pasazerow. Dot. to rowniez kierowcow. Pozostaje sie tylko modlic abym nie trafila na taka obsluge poraz kolejny, poniewaz jestem zdana wylacznie na ta firme.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

sindbad [2010-10-18 14:17 82.160.104.*]
Ja uważam , że Sindbad to jedna z lepszych firm. Miła obsługa, śliczne pilotki i przede wszystkim doświadczeni kierowcy!!! POLECAM odpowiedz »

sindbad [2012-12-24 10:17 46.205.119.*]
chyga niewiesz człowieku o czym muwisz odpowiedz »

sindbad [2011-02-10 13:33 87.153.119.*]
Gratuluje udanej podrozy z SINDBADEM, ja niestety nie mialam takiego szczescia. NIEDAWNO WYLATYWALAM SAMOLOTEM Z Frankfturtu, jeden pasazer spoznial sie na autobus z terminalu do samolotu, poczekano na niego az 10 minut i samolot wylecial z takim opoznieniem, nie powiedziano mu zlego slowa, a pozostalych pasazerow nawet przeproszono za te spoznienie. CZY U NAS JEST TAKIE ZACHOWANIE MOZLIWE, po doswiadczeniach z biurem SINDBAD smiem twierdzic, ze nie. Autobus po prostu uciekl mi sprzed nosa, podalam moj numer telefonu, ale oczywiscie nikt sie nie pofatygowal zeby do mnie zadzwonic. Czeka mnie jeszcz jedna podroz z tym biurem , nie mam innego wyjscia, ale juz boje sie tej podrozy. Pozdrawiam zadowolonych a przede wszystkim tych niezadowolonych. odpowiedz »

sindbad [2011-02-10 13:32 87.153.119.*]
Gratuluje udanej podrozy z SINDBADEM, ja niestety nie mialam takiego szczescia. NIEDAWNO WYLATYWALAM SAMOLOTEM Z Frankfturtu, jeden pasazer spoznial sie na autobus z terminalu do samolotu, poczekano na niego az 10 minut i samolot wylecial z takim opoznieniem, nie powiedziano mu zlego slowa, a pozostalych pasazerow nawet przeproszono za te spoznienie. CZY U NAS JEST TAKIE ZACHOWANIE MOZLIWE, po doswiadczeniach z biurem SINDBAD smiem twierdzic, ze nie. Autobus po prostu uciekl mi sprzed nosa, podalam moj numer telefonu, ale oczywiscie nikt sie nie pofatygowal zeby do mnie zadzwonic. Czeka mnie jeszcz jedna podroz z tym biurem , nie mam innego wyjscia, ale juz boje sie tej podrozy. Pozdrawiam zadowolonych a przede wszystkim tych niezadowolonych. GESZU odpowiedz »

sindbad [2013-06-05 12:51 83.25.131.*]
Ręce opadają...ciekawi mnie co to za rewelacyjny samolot,który 10 min czekał na pasażera??? To może ja zadzwonię na PKP i wspomnę,że mogę się spóźnić jakieś 15 min.-niech pociąg na mnie poczeka..? Kierowcy jakby ktos nie wiedział mają ograniczony czas pracy,więc niestety nie moga na każdego klienta czekać nie wiadomo ile....a TY jeśli decydujesz się już na podróż,to wyjedź z domu parę minut wcześniej-nie zbawi Cię to chyba!!! odpowiedz »

sindbad [2011-08-25 13:59 178.183.230.*]
tak ale tam wiedzieli ze maja na kogo czekac bo pasazer byl odnotowany a w autobusach niech na kazdym przystanku nie zglosi sie jedna soba i pilot bedzie czekal po 10 min czy reszta pasazerow bedzie zadowolna?tez nie i wtedy ktos na frum opisze taka sytuacje na minus firmy... i tak zle i tak nie dobrze odpowiedz »

sindbad [2012-02-22 19:07 85.89.185.*]
no ale jesli jest lista , to i musza byc wszyscy pasazerowie!!
Logiczne,ludzie obudzcie sie..
odpowiedz »

sindbad [2012-03-04 15:23 87.206.0.*]
w regulaminie jest wyraźnie napisane, że pasażer ma być CO NAJMNIEJ 15 MINUT PRZED ODJAZDEM. Samoloty nie czekają, pociągi nie czekają to dlaczego autokary mają czekać? Wystarczy być punktualnym i nie będzie żadnych problemów! odpowiedz »

sindbad [2013-02-13 12:02 83.7.183.*]
swieta racja. i drodzy panstwo przed zakupieniem biletu zawsze moga panstwo przeczytac regulamin przewozow PBP Sindbad na stronie internetowej lub poprosic pracownika biura w ktorym kupujecie bilet o udostepnienie tego. Ja osobiscie kota w worku nie kupuje. nie odpowiada mi nie jade. a co do autobusu to nie taksowka :) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2025 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij