|
Wątek:
|
Jak powinna wyglądać promocja Polski za granicą?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.225.141.*
|
Data wysłania:
|
2009-12-11 12:01
|
Temat:
|
Katastrofalna sytuacja w zagranicznej turystyce przyjazdowej
|
Treść:
|
Przyjrzyjmy sie pracy i kwalifikacjom tzw. dyrektorow POIT za granica! Ostatnio czytalam, ze w Sztokholmie promowano Polske wsrod palm! POT, wbrew mojej dotychczasowej opinii zaczal dewaluowac swoje znaczenie i staczac sie po rowni pochylej. Zagraniczne voyage na koszt podatnikow i np. czlonkow PIT (Egipt) przybraly role sie glownej troski prezesow. Gdzie te czasy, kiedy pan Adam Zaborowski trzymal wszystko twarda reka? Polska potrzebuje natychmiastowych zmian w POT i to od razu. Powrot do sytuacji sprzed 2005 roku wydaje mi sie nieodzownym i koniecznym zabiegiem. Mam pewne watpliwosci co do roli, jaka odgrywal tam Kozlowski, ale pan Zaborowski byl prawdziwym kreatorem wszystkich slusznych pociagniec w zakresie promocji i umacnienia na zagranicznym rynku naszego narodowego produktu turystycznego! Czas tez juz najwyzszy, aby Pani Sobierajska wrocila do POT. Z bagazem nowych doswiadczen byc moze zrobi tam porzadek z nierobami typu Szmytke i inni. Irmina R.
|